Ga naar inhoud

Nieuwe sport VFR ?


Dutchgixxer
 Delen

Aanbevolen berichten

Eerst zien dan geloven, misschien is het enkel een concept bike om te laten zien wat ze kunnen. Hopen van niet natuurlijk!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er veelbelovend uit!

Zou dat het einde betekenen voor de Fireblade? Of zal het een zeer exclusieve onbetaalbare special editie alla NR750 worden??

Van wat ik opgevangen heb zou het inderdaad om een homologatiemodel gaan voor een nieuwe circuitbike.

 

According to Young Machine, the road-going RCV will be called the RC213V-S – not the catchiest of titles, but one that leaves no doubt about the bike’s championship-winning heritage. Boxes to tick include a 200bhp-plus, 1000cc V4 engine, ridiculously high-spec suspension and electronics and a price tag that will put it well into supercar/house territory.

Maar inderdaad eerst zien en dan geloven en mocht het waar zijn dan nog de loterij winnen.

In dat laatste geval koop ik toch liever een nieuwe Crosstourer en voer ik mijn ideetjes daarop uit, als ik alles tot in het extreme uitvoer ben ik alsnog goedkoper uit en heb ik een voor mij meer bruikbare motor :coolsmiley:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er veelbelovend uit!

Zou dat het einde betekenen voor de Fireblade? Of zal het een zeer exclusieve onbetaalbare special editie alla NR750 worden??

Hmmm, lekkere V4 sound 1000cc, 170pk en de stuureigenschappen van een Blade, IK ZEG YESSSSS :yahoo: ...

 

Neus lijkt overigens veel op die van de 954RR :scratchchin: ...

 

We zullen wel weer zien want met net de nieuwe 800 op de markt???

 

Nelis :closedeyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Ziet er leuk uit, maar wij zijn niet de enige.

 

ziet er verdacht veel uit als een nieuw fotosoepje van een oude soep....

denk eens terug aan de speculaties over de nieuwe 1200 destijds, toen is deze volgens mij al eens voorbijgekomen! :glare:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar als je daar verder kijkt zie onder de RC30 EVO deze ook staan, de V4:

 

post-3252-0-64036900-1414668928_thumb.jpg

Heeft ie nou een dubbele uitlaat onder het zadel en eentje naast het wiel? :scratchchin:

 

Anyway, leuk fotohopjes allemaal, maar ik wacht wel even wat Honda zelf bekend maakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien weten we volgende week meer???

 

http://www.motorcycledaily.com/2014/10/will-honda-be-the-surprise-star-of-eicma-exotic-superbike-and-new-africa-twin-rumored/

 

En voor wie genoeg €-tjes onder zijn matras heeft liggen. MV Agusta brengt een WK homologatie bike uit.

 

http://www.motorfreaks.nl/nieuws/motor-nieuws/mv-agusta-2015-f4-rr-210-pk.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

72791.jpg

 

De nieuwe straat superbike is eindelijk onthult. Ziet er heel goed uit, en misschien wat leuke onderdelen om over te zetten op een wat ouder type VFR :D

Mooi kleurenschema, net als de 1000cc V4 van dik twintig jaar terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En heb je daar een bron van?

Want die achterbrug ziet er mij een mislukte photoshop uit? en vind nergens iets terug op inet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch is zo'n brug heel gewoon op dergelijke motorfietsen.

 

De bron is Honda, en wel op de EICMA in Milaan.

 

Hier nog wat fotos, valt niet mee om dat te photoshoppen:

http://www.motoblog.it/galleria/honda-rc213v-s-2015/16

aangepast door V4 Rosso
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...