Ga naar inhoud

Alles op en over het flashen voor, tijdens en na Guhl Flash...


Bassie
 Delen

Aanbevolen berichten

@VFRFlanders.  yep is een vaste.
Ik stel me enkel de vraag waarom op de dyno uitdraai, E1 (de rode vermogens curve) het gegeven "VFR-VFR1200F-2011 VFRDCTCARTO" vermeld?
(bewust aangeklikt om geen verwarring te zaaien met de gele stock curve misschien?)
 

Naamloos.jpg

aangepast door Paske
extra info
Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij moet je een 4X4 testbank zoeken. Die testbank moet het dan ook mogelijk maken om je achterwielaandrijving naar voor te brengen.

 

In Eke (vlak bij Gent) is er een filiaal van Unlimited Tuning. Alleszins het proberen waard...

 

https://www.unlimitedtuning.nl/vermogenstestbank.html

 

https://www.unlimitedtuning.nl/contact.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

 Rollenbanktesten los (zonder gebruik te maken van onze tuningsproducten): € 100,-

 

100€ is me wat teveel van het goede, daarmee kan ik al eens heen en weer bij u op de koffie in KOI café  :k

aangepast door Paske
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-2-2019 om 14:54, Paske zei:

@poke-yoke.....is het een DCT versie die je hebt?
Daar ik oa rechtsboven in de grafiek volgende zie staan : VFRDCTCARTO.
En dan zou ik graag weten mocht het een DCT zijn, hoe ze die Dyno kunnen maken hebben.
Daar ik na m'n Guhl-flash hem op de bank wilde om z'n vermogen en koppel te laten meten.......maar dit niet lukte,

daar een dct niet wil schakelen als z'n voorwiel niet draait........

Hey, volgens de tuner laat hij de voorste wiel sensor het signaal van achterste kopieren, dan lijkt het erop dat de motor in beweging is., ik weet niet op de hardware of software is.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-2-2019 om 15:02, poke-yoke zei:

Hey, volgens de tuner laat hij de voorste wiel sensor het signaal van achterste kopieren, dan lijkt het erop dat de motor in beweging is., ik weet niet op de hardware of software is.

 


Ok, maar heb je een DCT versie of niet?
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heren ..ik heb mijn ECU 29 januari verstuurd voor een Flash naar Don Guhl in USA gestuurd door Post NL.

Zoals jullie zien op Track&Trace ligt het al sinds vorige week woensdag klaar om door de transporteur daar vervoert te worden naar Don Guhl ...het ligt gewoon al 6 dagen stil!

Is dit normaal?

Ik heb gebeld met PostNL, die zeggen:

Wij geven het een maand de tijd, dan pas gaan we contact opnemen met de vervoerder in het buitenland.

 

Hoe werkt dat? ...spreek aub uit uw ervaring!

Ik word hier een beetje mesjokken van! :cry:

 

P2110135.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mogelijk zit de bedeling daar serieus in de war door de voorbije slechte weersomstandigheden. Lees hier maar:

 

https://www.postnl.nl/klantenservice/actuele-vertragingen/buitenland/

 

Zie oa meldingen UPS

 

https://mobile.twitter.com/ups/status/434318630252478464

aangepast door VFRFlanders
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor jullie reacties.

 

Ja, het is er wel slecht weer geweest maar dat is al een dag of 5 over.

Waar Guhl motoren zit is vlak bij Lancaster en zo hield ik het weer in de gaten, het is daar al een dag of 5 goed.

 

En bij PostNL kramen ze gewoon een standaard kreet tegen je ...daar word je geen drol wijzer. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...