Ga naar inhoud

Ervaring met gopro studiopro


VFRené
 Delen

Aanbevolen berichten

Wie heeft er ervaring met het bewerkingsprogramma studiopro van gopro?

 

Heb net hero4 black gehaald vorige week en in eerste instantie kreeg ik goed filmpje en vandaag wil ik het zelfde kunstje doen met een filmpje op de motor.

 

Maar na conversie in het programma is het nieuwe filmpje zo ineens veel korter; van 2 minuten naar krap 20 seconden.

 

Zal vast een instelling zijn....maar waar zit ie?

 

helluppie

 

mvgr VFRené

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het programma ook geïnstalleerd maar ik snap er de ballen van, Windows movie maker is makkelijker vind ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het programma ook geïnstalleerd maar ik snap er de ballen van, Windows movie maker is makkelijker vind ik.

Programma is niet zo heel moeilijk en de kwaliteit is ook beter als wat movie maker gebruikt, aangezien ik in 4k film.

 

 

Ik wacht nog even op andere antwoorden en anders bel ik gopro.

Link naar reactie
Delen op andere sites

studiopro is leuk, als je even snel snel iets gedaan wilt krijgen. wil je meer dingen kunnen dan zul je een beter video bewerkings programma moeten gaan zoeken. windows movie maker is b.v. een leuke start in deze ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je filmpje is dat ik zie is geen 4k kwaliteit, ik heb wel beter gezien....of ligt het aan mijn instellingen?

Wat dacht je van de herbewerking door youtube, ik heb filmpjes van mij ook flink in kwaliteit achteruit zien gaan na uploaden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb hier 2 dezelfde filmpjes, 1 op youtube, en eentje op mijn computer / tv ..

 

allebei zeggen ze HD 1080 te zijn, echter bekijk je de youtube variant, dan zie je inderdaad een wezenlijk verschil ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad na youtube bewerking flink slechtere kwaliteit

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...