Ga naar inhoud

Filmpje walk-around


Brutus
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo mijnheren en mevrouwen!

 

Mij leek het wel tof om iedereen(die zich geroepen voelt) te vragen om een walk-around rond zijn/haar Viffer te posten.

Ook wel leuk om zo ideeën op te doen qua dempers enzo, zo hoor je immers meerdere sounds met verschillende dempers.

 

Om de kop er maar van af te bijten:

 

Mijn '95-er met Bos einddemper

 

https://www.youtube.com/watch?v=iyHZEmVl1k0&feature=youtu.be

 

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga eerst motor poetsen, dan action cameraatje van de action zoeken(kwijt) en dan een walkaround maken. Of misschien toch een walkaround van een vieze motor; kan ook leuk zijn. Leuk idee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien later een keer, eerst de spiegel spuiten en wat krasjes wegwerken dit voorjaar als het wat warmer wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Same here.. Nog ff wat onderhoudsdingetjes afwerken. Gepoetst is ie al wel! :) En de nieuwe accu moet ik nog vullen. Maar zeker een leuk idee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien wel de telefoon over de breedte vasthouden met filmen ... de meeste weergevers van de beelden zijn breder dan dat ze hoog zijn. Er zijn echter al wel heel veel filmpjes zo gemaakt hoor dus misschien gaan de filmmaatschappijen ook wel zo filmen en kunnen we thuis allemaal de TV op de zijkant zetten ... kan ik mooi toch een grotere televisie in de kast maken :D

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

oke ik snap jullie punt. ik zie ze wel verschijnen. en ja......I know over dat filmen, ge het allemol gelijk! mijn excuses......

 

Ik ben gewoon heel erg benieuwd naar ieders bike en aangezien er nogal wat mensen zijn die niet wete wat voor demper ze cool vinden is dit misschien wel een stapje dichter bij hun keuze!

 

 

 

Dan zul je toch nog even wat geduld moeten hebben, het is mij nu te frisjes buiten :)

dan ist maar goed dat ik in het warme zouden woon, gister nog een rit gemaakt... heerlijk! ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maasbracht, tja.......dat is natuurlijk weer aan de overkant....de Maas houdt die buien wel daar ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...