Ga naar inhoud

Tegenvallend: Gerbing verwarmde handschoenen


JooST
 Delen

Aanbevolen berichten

Joost,

 

 

Heeft jouw Gerbing dit soort coax stekkers?

(de oude serie Gerbing had SAE stekkers)

 

 

 

 

 

Ik heb nog een ongebruikte 5 standen controller; PM maar bij interesse

 

 

 

Lengte kabel tot controller 60cm

van controlelr naar splitsing 50cm

2x van splitsing naar handschoenen 110cm

 

aangepast door 748cc
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Op de beurs mn beklag gedaan op de Gerbing stand en ze hadden niet echt veel antwoord.

Dat de 3 standen gewoon bij mij net tussen te koud en te warm in zitten: tsja warmte gevoel is per persoon verschillend.

Te korte snoeren: Er is een verlengstukje verkrijgbaar

Accu-pack is erg groot en zwaar: we adviseren mensen dit ook liever niet

Door de dikke manchetten kunnen de handschoenen niet onder mn jasmouw, niet wenselijk bij regen: je kunt de manchetten aansnoeren om inregenen te voorkomen (alsof je daar nog aan kunt trekken met die dikke vingers!!)

Warmte alleen aan de buitenkant is k*t: Je mag de handschoenen opsturen dan kijken we of de draden wel goed zitten.

OK dat laatste zal ik wel doen als het buiten warmer wordt.

 

Voor de 1e 2 punten ben ik nu al geholpen door de controller van Leon!

Maar als bedrijf moet je naar je eigen product kijken als er andere bedrijven hulpstukken voor jouw producten aan het maken zijn, Powerlet heeft daadwerkelijk in de omschrijving staan dat het past op oa Gerbing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joost,

 

Gerbing is een Amerikaans bedrijf, je beklag doen bij een importeur kan maar heeft weinig zin denk ik. Als een product niet voldoet aan je wensen/eisen kan je de klachten/oplossingen m.i beter bij de fabrikant neerleggen.

 

Bij deze het email adres van de directeur van Gerbing.

 

 

Note: ik heb zelf ook de 12V hybride handschoen.

 

"Support

 

Hello, My name is Michael Tex Mawby and Im the President of Gerbing Motorsports. We recently made some changes to our warranty policy that has caused some confusion with some of our consumers. If you have any questions, please feel free to call me on my personal cell number: 215-206-3808 or write me via email at: michael.mawby@gerbing.com Do you have a story to tell or an idea to share? If so, as a lifelong motorcyclist and avid vintage roadracer I want to hear from you. Im hoping to see some of you on the roads this year. Ride safe.

 

-Tex Mawby"

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik heb de T12, wel lekker vanmorgen zo bij -4 graden, brrrr

 

Joost heeft wel gelijk, lekker warm van boven, maar na een km of 40 toch maar de handvat verwarming aangezet zodat de hele hand warm wordt.

De T12 heeft 4 standen met de junior controller werkt opzicht goed.

 

Echter zaterdag in flinke regen gereden, controller stuk :~ rood knipper ledje verder niets :nono:

Vandaag gebeld (ik had gelukkig nog een reserve kabel van de oude set) en dit kwam wel meer voor.

 

huh ja eerste vraag, in de regen gereden? laat hem maar een dag liggen en dan doet hij het wel weer, anders krijg je een nieuwe.

Gisteren nog getest, rood knipper led, ik denk het zal toch niet, net geprobeerd en hoppa hij doet het weer

 

Conclusie, de junior controller is niet goed waterdicht :oops: dat is toch wel een minpunt zeg... de oude schakelaar had nergens last van, beetje jammer dit

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...