Ga naar inhoud

nieuw: TomTom Rider 400


 Delen

Aanbevolen berichten

Ik zie dat er hier nog niet over gesproken wordt, maar het is vermoedelijk wel een belangrijk toestel: de nieuwe TomTom Rider 400.
Vanaf medio april in de winkels voor prijzen van 349 (Rider 40, west europa) tot 499 (rider 400 premium).
Heb er tijdens de motorbeurs mee gespeeld. Zie voor weerslag van die eerste indrukken http://www.mrgps.nl/tomtom-rider-400-first-impression-motorbeurs-utrecht/
Over een week of drie weet ik als het goed is een stuk meer!

 

400-24.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net een cursus Basecamp gehad, ik blijf bij Garmin als de 550 het opgeeft :coolsmiley:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben al vertrouwd met TT en gebruik Tyre voor de routeplanning, dus is het voor mij het handigst met TT door te gaan. Was ik ooit met Garmin begonnen, had ik nu weer Garmin gekozen waarschijnlijk en was ik handig geweest met Basecamp ;-)

Jaren geleden heb ik eens voor een vriend met een oude Travelpilot verdiept in Basecamp, maar dat was toen nog niet zo erg handig in het gebruik. Inmiddels zal dat wel flink verbeterd zijn en het lijkt me best leuk daar weer eens mee te stoeien.

Maar als je ergens goede ervaringen mee hebt, ben je toch geneigd daarmee door te gaan en waarom niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar als je ergens goede ervaringen mee hebt, ben je toch geneigd daarmee door te gaan en waarom niet.

 

Klopt. En wat misschien nog belangrijker is: je werkt pas makkelijk met een programma als je er echt routine mee hebt. En da's makkelijker als je op één programma concentreert.

Als je met TT werkt voegt basecamp ook weinig toe aan Tyre. Als je met garmin werkt ligt dat anders.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

De buurman stond gisteren z'n 'oude' Garmin 550 weer te monteren, nadat hij de nieuwe TomTom weer gedemonteert had van zijn BMW. Hij vondt de garmin toch beter werken (verder zelf geen ervaring mee) :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben een fanatiek Autocom gebruiker. Ik vind het dan ook erg jammer dat deze TT400 geen audio via draadjes heeft. En ik mis een MP3 speler.

Voor mij is deze TT400 dus geen optie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De laatste mp3 heb ik jaren geleden gedownload , tegenwoordig stream ik alles via spotify.

Wat ik me wel afvraag , kun je je telefoon pairen met de rider , zodat de audiostream via de rider loopt ?

Ik wil wel graag kunnen navigeren en kunnen luisteren naar muziek. En eventueel een telefoontje opnemen . Aangezien de meeste intercom systemen maar 1 a2dp stream tegelijk aan kunnen.

 

 

Ik gok dat ik weer te veel wil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De buurman stond gisteren z'n 'oude' Garmin 550 weer te monteren, nadat hij de nieuwe TomTom weer gedemonteert had van zijn BMW. Hij vondt de garmin toch beter werken (verder zelf geen ervaring mee) :D

Waar had je buurman die nieuwe TT vandaan? Ze zijn nog niet te koop toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...