Ga naar inhoud

nieuw: TomTom Rider 400


 Delen

Aanbevolen berichten

@Smuiger, daar heb ik geen weet van. Waar het mij echter voornamelijk om ging is dat de TT400 wel rechtstreeks (hardware) op de pc is aan te sluiten.

Het software matige stukje om TT400 met Tyre te laten praten zal ws niet lang op zich laten wachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

mooi verhaal.

 

gemis wat ik na 4 dagen eifel nog gevonden heb is. Benzinepompen zijn niet zichtbaar op de kaart. ok wel op te zoeken via het menu maar dat niet te doen al rijdend

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de 400/40 gebruikers een vraagje.

Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat ik een 40 voor mijn verjaardag krijg. :yahoo:

Eigenlijk wil ik hem gewoon op via een balhoofd mount monteren. Heb ik daar naast een balhoofd kogel nog wat voor nodig ?

Of past de steun rechtstreeks op zo'n bolletje. Kan het niet echt vinden online.

aangepast door Mr Tinus
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 3 weken later...

Ook aan het kijken voor de nieuwe 40/400, lijkt me leuk om nieuwe wegen mee te ontdekken. Zo'n ram mount is universeel en denk wel bij alle dealers te halen? ,

Nog een vraagje voor de mensen die al rijden met een tomtom 400 op de vfr: zonder een RAM mount monteren is geen optie met de middelen die worden geleverd bij de TomTom?

Link naar reactie
Delen op andere sites

gewoon op de koppeling. kan prima, in het balhoofd vind ik beter maar daar moet je idd wat voor kopen

aangepast door Smuiger
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er wordt een RAM mount bijgeleverd:

 

post-6396-1434039882,65.jpg

 

De bevestiging op de foto gaat niet passen, maar naar het schijnt kan je het deel met het balletje ook op je koppelingsreservoir zetten. (Zitten nog wat extra boutjes bij maar ik heb het niet geprobeerd) De TT zit dan wel links. Ik ben voor de balhoofdmount gegaan, koste maar €25 en dan zit hij mooi in het midden.

 

Ook aan het kijken voor de nieuwe 40/400, lijkt me leuk om nieuwe wegen mee te ontdekken. Zo'n ram mount is universeel en denk wel bij alle dealers te halen? ,

Nog een vraagje voor de mensen die al rijden met een tomtom 400 op de vfr: zonder een RAM mount monteren is geen optie met de middelen die worden geleverd bij de TomTom?

aangepast door andreas
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...