Ga naar inhoud

Tapatalk plugin weer bij


frank_b
 Delen

Aanbevolen berichten

Even onze tapatalk plugin / hook weer bijgebracht naar het laatste level. (ik wacht meestal even problemen bij anderen af)

 

Deze bevat diverse verbeteringen en een betere intergratie in IPB.

Hopelijk zijn onze Taptalk gebruikers weer wat bugjes kwijt.

 

Voor de liefhebber we hebben nu plugin versie 4.2.2

 

Hier: TAPATALK Forum zijn de diverse release notes te vinden mocht je een probleempje hebben en dat willen nakijken.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen problemen ondervonden maar ik kijk alleen op het werk in de pauze even snel en reageer zelden met de telefoon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik voornamelijk tapatalk. App heeft wat raar gedaan met berichtinstellingen. vanaf vandaag lees ik weer verder bij de laatst geposte berichten, afgelopen dagen starte iedere feed op bij de eerste post. Geen echt probleem, maar onnodig irritant. ;-) . Nu nog zorgen dat de emoticons werken vanaf tapatalk. [emoji106]

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Geen idee Jochem, ik weet dat er veel tapatalk gebruikers zijn vandaar dat ik de plugin in ons forum geladen heb.

 

Maar of je tapatalk moet registreren of niet geen idee, dan moet je bij tapatalk zelf zijn, ik zou zeggen download de app of je tablet of telefoon en kijk wat je moet doen.

Ik heb mij wel geregistreerd maar dat moest sowieso omdat ik een forum wilde toevoegen en dat kan anders niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mij er nog even in verdiept en volgens mij heeft Tapatalk de boel inderdaad veranderd.

 

Ik kan nog wel gewoon lezen en posten met de app maar wanneer ik een foto wil posten moet ik mij ook registreren in de app en dat is een andere registratie dan als forum owner.

Dus Jochem het zou maar zo kunnen dat nieuwe gebruikers zich nu inderdaad moeten registreren om gebruik van Tapatalk te kunnen maken.

 

Blijkbaar hebben ze wat aanpassingen doorgevoerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...