Ga naar inhoud

Nooit meer een lekke band?


 Delen

Aanbevolen berichten

Ik begrijp uit de tekst dat het goed werkt met tubeless banden maar werkt Ride-On ook met banden met een binnenband?

Met VFRiendelijke groeten

L Coudert

Ja, het werkt ook met een binnenband.

Let wel: aangezien het product naar buiten tegen het loopvlak geslingerd zal worden zal het daar wel zijn werk doen, maar bij een gebroken spaak die de binnenband vanuit de binnenkant lek prikt niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

De beschrijving zegt dat je het plaklood ook van je velg kan halen. En evt. onbalans haalt dat spul door de middelpunt vliegende kracht weg.

Klint dus goed maar ik heb er (nog) geen ervaring mee.

aangepast door Rob@X-tour-R
Link naar reactie
Delen op andere sites

Behalve dat ik het bij enkele tientallen klantenmotoren gebruikt heb zit het ook in een van mijn motoren (alleen in de achterband).
Behalve bij wegrijden na lange stilstand heb ik er nooit iets van gemerkt. Band is niet gebalanceerd (kan ook niet).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe zuur ook, pluggen en parapluutjes en allerhande spuitbussen zijn voor mij alleen voor thuiskomen.
gezien hoe een motorband beweegt als je lekker aan het sturen bent wil de betrouwbaarheid van plakken bij mij nog niet tussen de oren.
Mss onterecht, maar iets met vertrouwen, dus doe ik het niet.
Maar wel een mooier middel dan die oude troep uit de spuitbussen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel heeeeeeeeeeeeeeeeel kort door de bocht om een reparatie met een paraplu plug over een kam te scheren met een spuitbus of een plug.

VFRikus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is afhankelijk van de vraag van de klant of het ook in de voorband gaat.
Van de lekke banden die ik krijg is meer dan 90% de achterband. De reden daarvan mag bekend zijn......
Alleen als de klant dat wil gaat het ook in de voorband. Als het er niet in gaat, dan wordt het voorwiel natuurlijk dynamisch gebalanceerd.
Ikzelf vind de kans op een lekke voorband dermate klein dat ik het er daar niet in doe voor mijn eigen motoren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...