Ga naar inhoud

Welke uitlaat


EL1337
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn eerste motor, een cfr750 uit 91. Zit op zich standaard al een lekker geluid in, maar dat kan natuurlijk nog mooier. Ik ben wat sportuitlaten aan het bekijken maar wil natuurlijk graag weten hoe ze klinken voor ik er een koop. Nu zoek ik een uitlaat voor een flink donkere roffel. Geen idee of ik dan het beste naar een laser of een ander type moet kijken. Daarom hier jullie ervaringen gevraagd. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een Devil uitlaat zonder dbkillers op mijn 800 VTEC, is vast qua geluid denk ik niet te vergelijken met een 750?? Maar de Devil geeft op de 800 in ieder geval wel een mooie donkere roffel, of zoals de onderhoudsmonteur van de cvketel zei toen ik aan kwam rijden; goh ik dacht dat er een onweersbui op komst was!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin eens met de keuze high-Mount of low-Mount. Ik had een low Mount Carbon laser duo tech, vond 'm geweldig. Donkere roffel maar nog wel beschaafd. Demper los gekocht en bij Mile pajic de link pijp op maat laten maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar 1 antwoord mogelijke :D

 

Delkevic! :D

 

https://youtu.be/LC50YqJm0c8

 

;)

 

Ahum, eigenlijk 2 antwoorden dan Phr3ak :yes:

 

BSM Vampire, een paar jaar geleden heb ik bij Mile Pajic een BSM Future gescoord om in de Eifel te :crossy: maar deze is wel errrrrrrg braaf...

Het wisselen van de dempers is 2,5 minuut werk :P

 

Filmpje met verschillende snelheden/toeren met de Vampire: https://www.youtube.com/watch?v=YNfxFbSt2ag

 

en zo zit ie eronder

post-4745-0-18898200-1367183134_thumb.jpg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar 1 antwoord mogelijke :D

 

Delkevic! :D

 

https://youtu.be/LC50YqJm0c8

 

;)

Deze is magnifiek onder de VTEC, dus kan zeker niet slecht zijn onder de jouwe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat het aantal db gewoon onder de max norm moet blijven maar een mooi donker geluid is wel lekker.

Maar misschien belangrijker vind ik hoe de uitlaat smoelt zeker onder de 750, hoe lopen de lijnen van het bodywork en de lijnen van de uitlaat, lopen ze parallel, zijn de verhoudingen goed, steekt de uitlaat niet opeens voorbij het kontje, of heb je een uitlaat van een brommer eronder.

Die van Edje hierboven sluit mooi aan en heeft goede verhouding tot de motor, hieronder een paar voorbeelden hoe het niet moet:

 

18607d1097209970-vfr-750-exhaust-bn.jpg

VFR750cr-2.jpg

vfr%20750%20f.jpg

2.jpg

product-1-vfr750-carbon-big-bore-xls-exh

vfr750-vfr-750-exhaust-system-left-side-

aangepast door JooST
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, left exit is een uitdaging.... is wel mooi je SSSA zichtbaar.

 

Ik ga deze uitdaging komende maand aan....

aangepast door 748cc
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben denk ik de 1% die niet van high mounts houdt op een RC36.
Deze had ik.
post-4772-0-39558300-1400524560_thumb.jpg

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...