Ga naar inhoud

Het is mijn beurt -> motor afgeschreven in 1 sec


JooST
 Delen

Aanbevolen berichten

Maar ik kan het zelf navertellen, gelukkig reed ik niet harder dan mn beschermengeltje!

Maar vanmorgen op weg naar mn werk rustig cruizen (70km/u) want het was lekker weer, beetje om me heen aan het kijken en opeens stonden ze voor me bijna stil, daar waar ze nooit stil staan.Wellicht door de laagstaande tegenzon ook niet opgevallen.

De eerste auto zag dat ik het niet kon beremmen en stuurde de kant in, ik schampte hem nog maar dook vol in de volgende auto.

Hoe ik gevlogen heb weet ik echt niet maar ik lag op het asfalt, voelde geen pijn ofzo even blijven zitten, nog geen pijn, opgestaan en naar de kant gelopen en maar weer in de berm gaan zitten. Gelukkig veel omstanders die het wrak, wat even daarvoor nog mijn motor was, aan de kant zetten en vroegen hoe het met mij ging. In no-time was de politie er en even later de ambulance en sleepdienst. Ik moest mee met de ambulance en in het ziekenhuis moet je opeens alle afdelingen langs want dat is procedure bij motorrijders die gecrashed zijn met hogere snelheid dan 30km/u.

Nekbrace om en langs X-ray, MRI en een echo van je ingewanden, plas en bloed inleveren. Na een paar uur kreeg ik mn APK stempeltje en mocht ik weer naar huis.

ECHT ZO VEEL GELUK GEHAD!! Wel wat kneuzingen, schaafplekjes en blauwe plekken.

Pak heeft veel impact opgevangen met name mn knie protector, helm zo niet nog meer ellende voorkomen want daar zitten ook wel pitten in en schaafplekken.

Voor het drama de foto's! ^_^

 

 

post-5272-0-08793600-1428940801_thumb.jpg

post-5272-0-16782600-1428940821_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsjees... :blink: Staatslot kopen vandaag, this is your lucky day!

 

Zonder gekheid, wat een geluk dat je er zo goed vanaf gekomen bent. Sterkte met het verwerk en de afwikkeling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sooooww.. :blink: Daar ben je zeker goed weggekomen. Laagstaande zon is een bitch maar je beschermengeltje gelukkig niet. Die mag je zeker dankbaar zijn.

I.i.g. veel sterkte toegewenst en dat je snel weer mag vifferen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi dat jij er zo goed afkomt, mazzel moet je af en toe hebben !! :D

 

Ben benieuwd of je morgen toch niet een beetje stijfjes bent.

Motor goed verzekerd hoop ik, weet je al wat je volgende word ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inruilen is toch een veiligere manier om aan een 2015 model te komen, of had je een excuus nodig om die stap te zetten ?

 

 

 

:39:

 

Maar gelukkig ben je er zonder lichamelijke schade vanaf gekomen.

Succes met alles er omheen... ook de spierpijn de komende dagen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jee...nou gelukkig dat je lichamelijk in orde bent!

 

Een moment van onoplettendheid en het is zo gebeurd, kan iedereen overkomen.

 

Succes met herstel en de afwikkeling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn om te lezen dat je er redelijk goed mee bent weggekomen.

Nog wel succes met de komende dagen en de afhandeling.

aangepast door Antoine
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig JooST ben je er goed vanaf gekomen zeg :183:

Morgen krijg je de rekening wel ben ik ben in de vorm van spierpijn. Maar dat gaat wel weer over.

 

De CT is stuk zeg :( trieste foto, maar zoals gezegd het is maar materieel.

 

Je bent nog helemaal OK en we zien de foto's van een nieuwe CT wel komen :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zonde, en je kan jezelf idd op zulke momenten wel vervloeken,maar

1 ding is niet te koop of vervangbaar, en da's je lijf en leven.

Gelukkig is alles op het eerste zicht ok, en hopelijk is dit effectief ook zo,

want sommige zaken komen pas later naar boven.

Heb dit ook gehad bij mijn laatste ongeval waarbij ik over een motorkap van een wagen gegaan ben,

en op m'n handen en knieën terecht gekomen ben.

Alles ok op het eerste zicht, maar na een dag bleek mijn hand niet meer te doen wat het moest doen.

Kon zelfs geen glas water opnemen.

Resultaat 6 maand intensieve revalidatie tgv een uitgerokken pees ter hoogte van de pols/onderarm.
Hopelijk blijf je ook van verdoken zaken gespaard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Joost,

 

Jammer van de motor maar zo te zien heeft hij toch maar mooi het grootste gedeelte van de klap opgevangen.

 

En spierpijn gaat vanzelf over, vanavond je beschermengel maar extra bedanken.

 

Grt Chris

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ieder ongeluk waar je van wegloopt is een goed ongeluk....

De bestuurder van de auto ook ok?

Blij te lezen dat men jou uitgebreid nagekeken hebt; mag/moet jij ook blij mee zijn.

 

Het is vaak seconden werk.

Afgelopen donderdag ochtend (met de auto) naar een adres aan de A10. Ik kom daar nooit dus TomTom aan.

T's daar een beetje een spagetti aan wegen dus ik kijk letterlijk 2-3 seconden op het scherm. Vervolgens een noodstop moeten maken -ABS ratelt erbij- om op een halve meter van de stilstaande auto tot stilstand te komen. De auto achter mij komt naast mij op de vluchtstrook tot stilstand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...