Ga naar inhoud

Hoe hard doortrekken in eerste versnelling


EL1337
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik heb de gewoonte zo snel mogelijk naar zijn twee te schakelen. Gewenning van het autorijden. Hoe hard trekken jullie (als je vlot weg wilt bij het stoplicht) door in de eerste versnelling?

 

Heb een vfr uit 91 voor zover dat er toe doet. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik er zin in heb tot het rode gebied. Maar de eerste versnelling is niet de versnelling waar ik lang in wil blijven zitten. Niet nodig met het koppel van een V4.

Met andere woorden: Het is maar wat de berijder wil..............

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tot tegen de toerenbegrenzer aan, dan rap doortikken en hopen, dat die meneer met die pet op niet ziet, dat je maar 1 wiel gebruikt. Gas uiteraard tegen de stuit.

 

 

 

Zo nu duiken voor de brave mensen.:ninja:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat gaat toch regelmatig tot vlak voor het rode gebied en dan even het gas heel snel een klein stukje dicht en meteen weer open voor het schakelen zonder koppeling.

 

Afijn. Het is in ieder geval geen probleem voor de bak o.i.d. om hen goed door te jagen begrijp ik.

Niet als je eerst het blok netjes warm hebt gereden.

Die van mij heeft met dit rijgedrag bijna een ton gelopen en er gaan zeker nog enkele tienduizenden bijkomen voordat hij vervangen wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier hetzelfde, met een toerritje rustig optrekken en snel naar twee,.... als ik indruk wil maken ( hahaha ) dan
gashendel naar beneden en metertje op een mooie 7 a 8 duizend toeren,........ :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Vlot wegrijden rond de 7000 en meer voor echt scheuren.... en rond de 3 voor een rondje toeren ....... Het is maar net waar je zin in hebt en de ruimte voor hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...