Ga naar inhoud

Kaart update beschikbaar.


Aanbevolen berichten

ik ga eens kijken op my garmin of ik daar iets kan doen. thnx L

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet toevallig dezelfde fout als Ribus gemaakt?

Let even goed op of je NT kaarten hebt of NTU, deze update was voor de NTU en als je deze op aan apparaat zet die gebruikt maakt van NT kaarten dan is dit het gevolg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ideaal al die updates van Garmin... leuk dat ze de gebruikers interface voor elkaar hebben en dat het foutloos werkt..Jammer dat het niet zo gebruikt vriendelijk is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja hij doet het weer. op mygarmin kan ik de codes achterhalen en weer invoeren. :thumpup::thumpup::thumpup:

 

ray wie praat hier over een fout? ja een fout in de update.

 

gaat allemaal vanzelf :controleren op updates en dan wel de kaarten instaleren en de vergrendelcodes spoorloos.

 

gps forum staat er vol mee maar nog niet met een eenvoudige oplossing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

...

ray wie praat hier over een fout? ja een fout in de update.

...

Ik dacht dat je de NTU update had gedaan terwijl je NT kaarten moet gebruiken.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit had ik nog nooit eerder meegemaakt, Update NTU 2016.1 (Met Garmin Express) op de Zumo 350 en op de pc. gezet. Op de Zumo ging het goed en op de pc werden alle kaarten die er op stonden vergrendeld, vreemd.

Met JAVAWA Gmtk heb ik de codes geimporteerd vanaf de ZUMO 350 en nu zijn ze allemaal weer ontgrendeld. Ik begrijp helemaal niet hoe dit kan, heeft iemand dit ook meegemaakt en hoe kan dat? Foutje in Garmin Express?

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ja, heb ik gedaan. Toch blijf ik het vreemd vinden dat het op de Zumo wel ontgrendeld is en je met Javawa gmtk de ontgrendelcodes importeerd naar de pc en alle kaarten, zelfs 2010, 11 13 en 14 dan meteen weer ontgrendeld zijn. Lijkt op een Garmin Express bug.

Met vriendelijke groet,

Henk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet wanneer je dit gedaan hebt, maar er is afgelopen weekend een nieuwe versie Express uit gekomen.

VFRikus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet wanneer je dit gedaan hebt, maar er is afgelopen weekend een nieuwe versie Express uit gekomen.

VFRikus

Vrijdag, ik zal het op de andere pc ook eens installeren, had ik nog niet gedaan vanwege dit vreemde gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lm is lifetime map updates. Werkt pefect. Nog nooit update problemen gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...