Ga naar inhoud

Vlek of object achter LCD


MrMitnick1980
 Delen

Aanbevolen berichten

Mede Vifferbezitters,

 

Weet iemand wat dit is?

 

sinds een tijdje zit er achter mijn LCD een vlek of een vreemd object, nu net ging ik weer kijken en was het alweer groter geworden.

 

 

post-6016-0-98827300-1433424675_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

blijft het gewoon zitten op dezelfde plek, als je er op drukt veranderd het ook niet van vorm. zoals dat wel met de cijfers op je LCD gebeurt, het is net of het er op ligt. Maar wel achter het venster.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt wel een braam van plastic dat tijdens het spuitgieten van het plastic is ontstaan en niet goed weggeblazen

 

Dat wordt topkuip loshalen en tellerhuis schoonmaken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal niet veel helpen, vrees ik. Die display krijg je volgens mij niet heel open en weer dicht.

VFRikus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sparky heeft gelijk, tussen lcd en behuizing zit een foamrandje om trillingen te dempen en vuil tussen de lcd en het platic glaasje van de behuizing weg te houden.

Teller demonteren en nieuwe "tochtstrip" plakken en voilà.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Top mensen, bedankt voor de reacties ik ga nog even op zoek naar een geschikt tijdstip om de boel uit elkaar te trekken. Momenteel is het te mooi weer om te sleutelen en moet er gewoon gereden worden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...

Nou, we zijn een paar weken verder. Die vlek wordt steeds erger, en het is dus eigenlijk wel zeker dat het LCD schermpje "lekt".

Is iemand bekend met of het mogelijk is om alleen het LCD venstertje te vervangen? Een nieuwe dashunit.... kapot geschrokken wat dat moet kosten... :r

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meestal zit die op de print gesoldeerd, niets is onmogelijk maar is denk ik niet echt te doen als doe het zelf met je soldeerbout. Maar ik kan het mis hebben.

aangepast door BlackVfr
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...