Ga naar inhoud

Warme douche voor de firma Gore (GoreTex)


HansM
 Delen

Aanbevolen berichten

In 2011 heb ik een paar Daytona Traveler GTX laarzen gekocht. Voor mij was het een hele goeie laars, past goed, loopt goed en geeft meer dan genoeg gevoel bij het schakelen en remmen. Het zijn GoreTex laarzen dus ze moesten wel waterdicht zijn. Nu ben ik vooral een mooi weer rijder, maar op vakantie kom je nu eenmaal wel eens een (flinke) bui tegen..

 

Binnen 2 jaar bleken de laarzen water door te laten bij een stevige bui :( Balen natuurlijk, maar ze zijn gegarandeerd waterdicht, dus terug gestuurd naar de importeur. Die heeft ze keurig gerepareerd retour gestuurd en ik kon weer verder.

 

Vorig jaar lieten ze weer water door bij de tenen. Erg vervelend, maar GoreTex, dus gegarandeerd waterdicht. Ik de laarzen weer teruggestuurd naar de Importeur van Daytona en helaas... De laarzen waren buiten de Daytona garantie, dus jammer joh. Koop maar nieuwe. Dat heb ik gedaan, maar niet van Daytona, daar was ik inmiddels wel klaar mee. Ergens zat het me toch niet lekker dat ik zo afgescheept werd ondanks de "levens lange garantie" van GoreTex.

 

Via de website van de firma Gore heb ik melding gemaakt van het "defect" aan mijn laarzen. Gore wilde de laarzen wel zien en zelf beoordelen. Ik heb ze dus foto's gestuurd van mijn laarzen en tot mijn verbazing vonden ze dat genoeg om te oordelen dat dit gewoon garantie was. Ik heb toen via FedEx of UPS de laarzen terug gestuurd (op kosten van Gore) en zojuist heb ik een spiksplinter nieuw paar Daytona Traveler GTX laarzen ontvangen uit Duitsland!

 

Daarom dus een warme douche voor de firma Gore omdat ze hun garantie wel heel erg letterlijk nemen.

 

(iemand interesse in een paar nooit gedragen Daytona Traveler GTX laarzen, maat 43?) ;)

aangepast door HansM
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie service idd, maar ergens ook maar net waarvoor we zoveel meer betalen. Ik heb anders heel goede ervaringen met de Daytona's voorlopig, Roadstar GTX dan wel. Ik rij mijn 4de seizoen, dag in dag uit met die laarzen. En tot dusver nooit last gehad van natte voeten. Ik vermoed dat ik binnenkort eerder door de zolen zit dan door het membraan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd mooie service,
ik bezit de Daytona's Non Stop GTX laarzen reeds 3 jaar,

en nog steeds tevreden van, heel goeie pasvorm vanaf dag 1 (en waterdicht :357: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...