Ga naar inhoud

Website even offline


Veefer
 Delen

Aanbevolen berichten

beste mensen,

 

De website gaat even offline, aangezien ik een nieuwe Joomlaversie en template moet overzetten.

 

Hoop dat het snel weer beschikbaar is.

 

Wim Schouten

Link naar reactie
Delen op andere sites

is weer gebeurt, ging gelukkig in een keer goed.

 

vind je nog fouten, laat het weten.

 

Hier en daar moeten in de oude artikelen de koppen etc nog aangepast worden.

  • Like 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij is mooi he?

 

Heb je hele mooie/leuke foto's: die kunnen we wisselen/toevoegen aan de homepage.

Lever ze dan s.v.p. an in 1280x400 pixels, anders worden het van die rare uitgetrokken beelden.

Je kunt de foto's mailen naar voorzitter@vfroc.nl of naar mij: pr@vfroc.nl

 

Als je minder bekend bent met fotobewerking stuur dan de foto maar naar mij. Wel graag een redelijk bestand: minimaal 250 kb per foto, groter mag ook: graag zelfs, dan blijft alles mooi scherp.

aangepast door V FRed S
Link naar reactie
Delen op andere sites

is weer gebeurt, ging gelukkig in een keer goed.

 

vind je nog fouten, laat het weten.

 

Hier en daar moeten in de oude artikelen de koppen etc nog aangepast worden.

nice, lekker strak! :thumpup:

 

 

ik klik op de menuknop 'aanmelden activiteiten' en dat levert een 404 error

 

ik mis nog steeds een simpele klik naar een activiteitenkalender in lijstvorm?

links in het menu zie ik 'komende activiteiten' maar dat zijn er maar 3, als ik verder vooruit zou willen plannen weet ik dat dus niet... :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi hoor! Ziet er lekker fris uit. :thumpup:

Ik gebruik Opera als browser en heb dan toch iets raars:

In het plaatje die zo mooi zelf wisselen zitten 2 van deze tekens < > voor zelf volgende/vorige plaatje te kiezen.

Het < links staat mooi op de juiste plek, het > teken rechts staat op ongeveer 2/3e van de foto. Lijkt me dat deze eigenlijk helemaal rechts moet staan.

Hij ziet bij mij precies onder de witte helm op het 1e plaatje.

Niet erg en ik kan er prima mee leven, maar misschien een simpele instelling.

 

En de kwaliteit van de banner bovenin ziet toch wel slecht uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De banner is gelijk als die hierboven alleen niet het volle gamma want we konden niet breed genoeg gaan maar hij is wel gelijkmatiger (de nieuwe crossrunner heeft een witte achtergrond terwijl de rest wat blauwig is).

Hij lijkt korrelig maar dat is een structuur in de achtergrond vermoedelijk door de oorspronkelijke maker gedaan om de oneffenheden van het uitknippen van de motoren te verdoezelen, ik heb er alleen even het clublogo naast gezet en de spikkels doorgetrokken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aha, opmerkingen welkom, dan durf ik wel :rolleyes:

Tussen niet en leden hoort een streepje.

route Zuruck moet volgens mij Zurück zijn.

 

En dan staat helemaal onderaan de pagina, onder de zwarte balk nog een link naar http://www.trailere.dk waarvan ik me afvraag wat die daar doet?

 

 

V.w.b. de banner ben ik het eens met JooST, hij is vanaf het allereerste begin al een 'beetje niet mooi' geweest maar nu is hij 'helemaal niet mooi'.

 

Mijn 2 centjes :sleep: de rest is mooi...

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Prima website, zo op het eerste gezicht. Morgen ga ik er meer in detail naar kijken...

 

In het plaatje die zo mooi zelf wisselen zitten 2 van deze tekens < > voor zelf volgende/vorige plaatje te kiezen.

Het < links staat mooi op de juiste plek, het > teken rechts staat op ongeveer 2/3e van de foto. Lijkt me dat deze eigenlijk helemaal rechts moet staan.

Hij ziet bij mij precies onder de witte helm op het 1e plaatje.

Niet erg en ik kan er prima mee leven, maar misschien een simpele instelling.

Dat heb ik ook in Firefox (39.0, Win7), dus het treedt bij meer browsers op (alle behalve IE? ;))

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

nice, lekker strak! :thumpup:

 

 

ik klik op de menuknop 'aanmelden activiteiten' en dat levert een 404 error

 

ik mis nog steeds een simpele klik naar een activiteitenkalender in lijstvorm?

links in het menu zie ik 'komende activiteiten' maar dat zijn er maar 3, als ik verder vooruit zou willen plannen weet ik dat dus niet... :blink:

Klik op een van de activiteiten, dan krijg je boven die activiteit een mogelijkheid om het per periode op te vragen

Die error los ik op

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aha, opmerkingen welkom, dan durf ik wel :rolleyes:

Tussen niet en leden hoort een streepje.

route Zuruck moet volgens mij Zurück zijn.

 

En dan staat helemaal onderaan de pagina, onder de zwarte balk nog een link naar http://www.trailere.dk waarvan ik me afvraag wat die daar doet?

 

 

V.w.b. de banner ben ik het eens met JooST, hij is vanaf het allereerste begin al een 'beetje niet mooi' geweest maar nu is hij 'helemaal niet mooi'.

 

Mijn 2 centjes :sleep: de rest is mooi...

Hoi Paula,

 

waar staat dat niet leden?

Die link is inmiddels weg, dat is een link naar de maker van de template.

Ik moest even snel iets met een banner of logo. Komt nog goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

die pijltjes zijn aangepast, dat ze verkeerd stonden kwam omdat ik de template breder gemaakt heb dan de originele versie. de pijltjes stonden nog op de oude breedte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...