Ga naar inhoud

Kainzinger flash 1200X-DCT


seinkes
 Delen

Aanbevolen berichten

zoals jullie al weten had ik mijn ecu richting duitsland gestuurd...alles perfect gelopen en op tijd thuis geleverd...jullie hadden gelijk....

dit is een echt beestje geworden,heel soepel,veel meer koppel in de kelder en gaan als een speer..gewoon super.

powerwheelie is gn probleem :yahoo::yahoo:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

:scratchchin: hmm zeer interessant!

 

Ben ook wel benieuwd naar het verbruik.

Wat hebben ze aan de ECU gedaan, wat hebben ze aangepast?

 

 

[edit:] heb je een DCT?

aangepast door JooST
Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, wat meer details zijn welkom aangezien de CT op de shortlist staat als opvolger van de Stealth (over een paar jaar).

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ,de mijne is nen dct,ik heb kainzinger gebeld en gewoon gezegd dat de motor soepel moest blijven en meer koppel moest krijgen...dat heeft die man perfect gedaan...hij is zeer soepel,een pak meer kracht een heel verschil. kwa verbruik merk ik gn verschil tot nu toe...300 km is em leeg.eerste 250 km wel wa rustig gereden..die bridgestone heb ik er dadelijk afgegooid..reed als een vrachtwagen..met de pr4 bolt hij weer super. meer poeier is meer benzine he...afwachten dus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij was de ECU nog best lang weg toch? (ik kan eigenlijk niet zonder mn motor vanwege dagelijks woon-werk)

 

Hoeveel heeft je dat gekost als ik vragen mag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

zoals jullie al weten had ik mijn ecu richting duitsland gestuurd...alles perfect gelopen en op tijd thuis geleverd...jullie hadden gelijk....

dit is een echt beestje geworden,heel soepel,veel meer koppel in de kelder en gaan als een speer..gewoon super.

powerwheelie is gn probleem :yahoo::yahoo:

 

Niet te hard roepen hoe goed zo'n flash is voor een VFR1200, sommigen kunnen daar niet tegen :schater: :schater: :schater: :schater: :schater:

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

oeps....dat is niet niks

 

komt gewoon op het lijstje [misschien nog eens doen] hoewel ik geen echte klachten heb over het vermogen, en als je niet beter weet mis je het ook niet he? :rolleyes:

Zodra het verbruik minder lijkt te zijn (hoewel je natuurlijk, zoals je al aangaf, met meer vermogen meer benzine verbruikt) ga ik het sterk overwegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Seinkes, ik ben ook benieuwd naar je bevindingen en het verbruik.

Maar je motor is nog zo goed als nieuw, ben je niet bang dat je garantie vervalt mocht er onverhoopt iets met je motor (blok) gebeuren?

 

en heb je de ecu zelf van je motor gehaald?

is dit makkelijk te doen?

 

ik heb ook de Crosstourer DCT met K&N filter en Akraprovic demper.

ben zeer tevreden verder maar als je hoort dat het nog beter kan wordt je toch nieuwsgierig.

 

Enig idee hoeveel pk de Crosstourer nu heeft?

 

mijn motor gaat volgende week naar de dealer voor de 12000km beurt.

Dan 10 dagen naar de Dolomieten, heerlijk genieten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net dit gevonden op de Kainzinger site:

Plus 41,61 PS mehr am Hinterrad und plus 18,29 Nm Drehmoment!

 

 

Honda%20Crosstourer%20Tuning%20mit%20Mot

 

 

165 PK is wel heeel veel!

aangepast door JooST
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja net ff erover.

bij de F gaat die nog even verder hè?

en dat is hetzelfde blok.

 

Seinkes zou je ons op de hoogte willen houden over je bevindingen?

ik ben wel benieuwd en heb ook interesse voor zo'n ecu flash.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...