Ga naar inhoud

Trimclips kopen


Mark Rozendal
 Delen

Aanbevolen berichten

Mannen en vrouwen,

 

naar aanleiding van mijn topic ga ik in de "U naait me Steeds van Amerika" een bestelling trimclips plaatsen.

 

Zie hier: http://www.thefastenerwarehouse.com/catalog/item/568361/2509109.htm

 

De verzendkosten bedragen USD25. In totaal dus 44 euro voor 100 van die trimclips. Dat is 44 cent per trimclip (en normaal kosten ze een heel stuk meer).

 

Wie doet er mee? Epi heeft al aangegeven er 25 of 50 te willen. Ik wil er zelf een stuk of 20 houden. Er zijn er dus nog wel wat te vergeven.

 

Let wel: Afhankelijk van je locatie in nederland zullen er wellicht nog verzendkosten bij komen (ik ga niet heel het land rondrijden om ze te bezorgen haha).

 

Ik hoor het wel. Ik bestel einde van de maand.

 

Mark

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschuwing!

Ik heb zelf - twee jaar geleden - exact dezelfde besteld. Bij hetzelfde bedrijf. Deze clips passen NIET goed (voor de VTEC). Wel op sommige plaatsen (bij de accu, kan ik me herinneren), maar meestal krijg je ze er niet in en anders niet meer uit.

 

Niet doen dus. En als je ze toch wilt hebben kun je ze beter van mij overnemen: 20 stuks voor € 5,- + de prijs van een postzegel.

aangepast door L1dert
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja dames/heren, ik heb het ook al in een ander topic eens gezegd : ik was ook op zoek naar ersatz, een aantal passende gevonden, geprobeerd en nooit echt het gevoel dat alles zat zoals het hoorde.

Na veel ergernis de stap gezet naar de Honda-man, 10 originele besteld, gemonteerd en ergernis weg !

Nu ik weet hoe het systeempje werkt hoop ik er enkele jaartjes mee te doen.

Heb al in een buitenlands VFR topic gelezen dat deze hierboven NIET GOED passen (ofwel te kort op sommige plaatsen, ofwel te lang).

 

Greetz

aangepast door Morango
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja. Wat nu ? Als ze niet goed passen heb ik er ook weinig zin in.

Dank voor de waarschuwing mannen.

 

@Mark: mooi initiatief Mark maar als er zoveel slechte ervaringen mee zijn........

Dan kun je ze inderdaad beter van L1dert overnemen. Goedkoper en sneller.....

 

Ik pas (sorry)....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan moesten we dit maar eens niet gaan doen.

 

Slotje d'r op ;o)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De vreugde van een scherpe prijs is al lang verdwenen als de ellende van slechte kwaliteit nog voort duurt.

VFRikus

:withstupid::withstupid::withstupid:

 

 

Ik heb er nog genoeg liggen (200), en ze passen prima, als er iemand een paar nodig is, kom maar langs ik ga ze niet verzenden.

:thumpup::worshippy: iedereen weet vast wel hoe de PB-knop werkt...

 

 

 

en zoals TS verzoekt: :slotje5:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...