Ga naar inhoud

Wie rijdt nog met de 1200F,wie deed hem weg,waarom, en voor welk merk/model


jopsalot
 Delen

Aanbevolen berichten

5000, 6000 das wat ze mij ook boden voor inruilprijs. Er was zelfs een motorzaak die hem niet wilde inruilen. Jammer maar helaas rij nu BMW. Zijn in ieder geval waardevaster als de 1200.

Het onrustige (bokkerige) gedrag was ik zat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo,al de andere vfr 1200 rijders zijn hier weg dan ? Blijft niet veel over dan.... of ben ik gewoon ongeduldig :sleep:

aangepast door jopsalot
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik rijd er ook nog mee. Dagelijks de afgelopen week ;-) Perfect is ie niet maar dat waren zijn concurrenten nog minder bij een proefrit. De nieuwste KTM's rijden erg goed, maar mijn beentjes zijn te kort... En als ik achteraf weer op de VFR stap weet ik dat ik niet wil ruilen. De 1200 blijft dus nog wel even.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

De VFR1200F bevalt nog prima na 63000 km. :crossy:

Ik doe hem voorlopig niet weg!

aangepast door johans VFR
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn VFR1200F is net ingereden (92000 km), dus waarom zou ik hem wegdoen? Rijdt prima en nooit enig probleem.

Aha,dan ben ik nog maar begonnen met inrijden... :thumpup:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn 1200F nu ruim 2 jaar, fijne machine die ik voorlopig nog niet weg doe. :P

 

Ik heb er nu ongeveer 8000 km mee gereden.

 

Ik heb wel de Guhl flash laten doen, ik denk nog na over vering. uitlaat vervang ik als ik een geschikte tegenkom.

 

Ik vindt de nieuwe 800 er wel iets sportiever uitzien, maar zou het vermogen dat ik nu heb toch niet kwijt willen........

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik doe mijn vfr 1200 dct nog heel lang niet weg,gewoon een zeer fijne motor.al die onzin van te zwaar enz enz.de enige motor die stabiel blijft bij boven de 230.de minpunten die de motor had heb ik goed aangepakt,kost iets maar dan heb je gewoon de betrouwbaarste motor die er te vinden is.bovendien heb ik een bijzonder exemplaar, de enige blauwe vfr 1200 dct in nederland die geleverd is bij een dealer.

kortom een fijne comfortabele motor die ik nog zeer lang zal houden.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...