Ga naar inhoud

2016 update voor VFR1200X Crosstourer


JooST
 Delen

Aanbevolen berichten

Zoals al gezegd cruise control zou er wel op moeten zitten. Een mooier dashboard zou ook wel leuk zijn met bv een ouderwets rond klokje erbij. Nu is het wel erg spartaans.

Voorlopig geen redenen voor inruilen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze missen helaas nog steeds bochten ABS, Cruise control, verschillende rijmodi, bediening board computer op stuur en instelbare elektrische vering. Honda loopt gewoon mijlenver achter op dit gebied, in dit zware hoogpoter segment zijn meerdere motoren die af fabriek beter rijden die hebben alleen geen V4 maar 3&2 cilinder blokken. Ik ga binnenkort de Africa Twin maar is test rijden kijken of die de naam waardig is.

 

Klopt allemaal hoor, wat er niet op zit maar uiteindelijk boeit dat toch geen reet, het gaat om hoe het rijdt. We zijn net terug uit Luxemburg, heerlijk herfstweekend, ik op de CT, mijn vrouw op haar R1150GS met alleen ABS, en een bevriend koppel op 2 R1200GS LC`s, met de hele lettersoep erop, verschillende modi, etc. Uiteindelijk moeten we nog steeds inhouden voor de motoren met de meeste gadgets...

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze missen helaas nog steeds bochten ABS, Cruise control, verschillende rijmodi, bediening board computer op stuur en instelbare elektrische vering. Honda loopt gewoon mijlenver achter op dit gebied, in dit zware hoogpoter segment zijn meerdere motoren die af fabriek beter rijden die hebben alleen geen V4 maar 3&2 cilinder blokken. Ik ga binnenkort de Africa Twin maar is test rijden kijken of die de naam waardig is.

 

Dit komt door de Euro normen en ditto computer aan boord.

En het gaat enkel nog maar erger worden, ongeacht het merk dat je koopt.

Laat de computer veranderen en het geklaag is over.

Al die modi en andere rommel dient enkel om de Euro normen te omzeilen, net als VW deed.

Wie denkt dat dit niet aan de orde is, moet eens op een oude CBR900 Fireblade gaan rijden, die rijdt beter dan de moderne troep.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...