Ga naar inhoud

Wat is er loos met Garmin Express


 Delen

Aanbevolen berichten

Ik heb de heren van Symantec overigens ook gevraagd of ik niet het "rundll32.exe" bestand voor de zekerheid zou kunnen vervangen door een origineel van de installatieschijf. ik had het al klaar staan op de desktop.

Dat is mij door hen afgeraden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jochem als je niet wilt wachten maak je toch een copie naar .bxe en installeer je toch gewoon. Gaat het fout mieter je .exe er weer af en rename je .bxe weer naar .exe in safe mode.

 

"Better try than wait a long time maybe for nothing"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heb ik geprobeerd, maar zelfs met admin rechten lukt dat niet. Ook niet in safe mode.

 

Maar dat was voordat ik Symantec had gesproken.

Nu ze mij hebben afgeraden om dat te doen, laat ik het zo.

 

Ik zal hier melden wat er van Garmin terug komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het echt overdreven om hiervoor een nieuwe installatie uit te gaan voeren.

Dan zou ik het nog eerder op mijn laptop installeren en dan de zumo via de laptop updaten.

 

Of misschien toch de Garmin ritueel in de fik steken en een TomTom kopen? :scratchchin:

 

p.s.: Om een duidelijk overzicht te hebben van de genomen stappen heb ik alles onderaan de eerste post beschreven.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien een domme vraag ?

Heb je je pc al gescand op malware met bijvoorbeeld malwarebytes ?

Malware kan ook wel een aardig fucken met instaleren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de heren van Symantec overigens ook gevraagd of ik niet het "rundll32.exe" bestand voor de zekerheid zou kunnen vervangen door een origineel van de installatieschijf. ik had het al klaar staan op de desktop.

Dat is mij door hen afgeraden.

Welke versie heb je precies? Je kan het zelf vergelijken met bv die op je installatieschijf staat. Vergelijk de md5 hash van beide bestanden. Onderstaand is de info van een Win7 Pro NL installatie:

 

md5 hash: 51138beea3e2c21ec44d0932c71762a8

 

rundll32.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook zie ik Norton een van de grootse fuckups van je pc. Niet uit te schakelen en bijna niet te verwijderen als je er van af wil

Gewoon deïnstalleren en dan de mappen in het register verwijderen zoals ik eerder in dit topic ook heb uitgelegd voor Garmin bestanden.

Afgelopen jaar eens McAfee geprobeerd en ben nu weer aan het kijken voor Norton.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...