Thunderbird Posted August 29 Share Posted August 29 2 uren geleden, Phoenicx zei: Mijn motor mag dit weekend de rit naar Zwolle maken voor opnderhoud. Ondertusen alvast wat onderdelen binnen gehad die ingebouwd worden Dat ga je merken, heb ook Hyperpro en stuurt/rijdt een stuk strakker. En de rest van de beurt gaat ook niet ongemerkt voorbij denk ik... Ik mag half oktober, grote blij! 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silvia19 Posted August 29 Share Posted August 29 Ojee let wel op want je gaat Hyper pro worden.😂 2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Phoenicx Posted September 4 Share Posted September 4 De koffie machine kregen we helaas niet gepast, maar Johan heeft de vering er gelukkig wel in gekregen. Gisteren de VFR weer opgehaald. Alle airbox modificaties zijn ook meteen uitgevoerd. De motor stuurt heerlijk en loop, zeker in het onderste toerenbereik een stuk soepeler. 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bazz Posted September 14 Share Posted September 14 Deze bedoel ik @margeaux Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thunderbird Posted October 18 Share Posted October 18 Vandaag m’n Viffer bij Johan gebracht voor een all-inn wellnessbeurtje. Indrukwekkend wat een kennis en ervaring er bij hem aanwezig is, dat viel gelijk op tijdens het praatje wat we hadden tijdens een bakkie koffie. Daarna naar huis op de leen-VFR, m’n eerste rit op een VTEC. Dat beviel verrassend goed overigens. De verschillen zijn klein maar merkbaar: net wat ‘strakker’ en de gasrespons voelt anders. Maar wie weet hoe straks m’n eigen motor voelt na de beurt. -to be continued- 8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marquesas Posted October 19 Share Posted October 19 En nu thuis lekker naar de foto's kijken met een volledig gedemonteerde en daarna uiteindelijk een mooi gepoetste fiets. Succes, hopelijk heb je mooi weer op de terugreis. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert-Jan Posted October 20 Share Posted October 20 Een zeer goede plek voor je VFR. Ik wens je nu al veel plezier. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thunderbird Posted October 20 Share Posted October 20 3 uren geleden, Robert-Jan zei: Een zeer goede plek voor je VFR. Ik wens je nu al veel plezier. Nou, de eerste foto’s stemmen mij al vrolijk 🥴 Zoals degene die Johan kennen weten doet hij niet aan half werk 😅 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert-Jan Posted October 21 Share Posted October 21 Zo ziet Johan de VFR het liefst lijkt het wel!! Je vraagt je af hoe hij naar andere dingen kijkt... 🤣 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thunderbird Posted October 21 Share Posted October 21 5 uren geleden, Robert-Jan zei: Zo ziet Johan de VFR het liefst lijkt het wel!! Je vraagt je af hoe hij naar andere dingen kijkt... 🤣 Morgen mag ik hem weer ophalen, zal het eens vragen 😅 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert-Jan Posted October 22 Share Posted October 22 Goede reis en hartelijke groeten aan Johan. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petrovski Posted October 24 Share Posted October 24 Op 21-10-2024 om 18:38, Thunderbird zei: Morgen mag ik hem weer ophalen, zal het eens vragen 😅 En ..?? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thunderbird Posted October 24 Share Posted October 24 2 uren geleden, Petrovski zei: En ..?? Was een lekkere rit terug naar huis. Aangezien alle vloeistoffen en ook de vorkolie vervangen was, evenals bougies en kettingset reed het als nieuw! Daarnaast besteedt Johan ook veel tijd aan details, dus hij ziet er weer super uit. Absolute aanrader, kan geen motorzaak tegenop! Zoals ik eerder zei is het verschil tussen de Fi en de Vtec groter dan verwacht. De Fi voelt kleiner ‘onder’ je. Moest daar echt even aan wennen. Of de Vtec in harde cijfers ook sneller is weet ik niet, hij voèlt wel iets sneller, ook onder de 6800rpm/vtec-moment. 3 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert-Jan Posted October 24 Share Posted October 24 Je had ook lekker weer. Heerlijk hoor. Gaaf dat je motor weer zo top is 👌 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts