Thunderbird Posted August 29 Share Posted August 29 2 uren geleden, Phoenicx zei: Mijn motor mag dit weekend de rit naar Zwolle maken voor opnderhoud. Ondertusen alvast wat onderdelen binnen gehad die ingebouwd worden Dat ga je merken, heb ook Hyperpro en stuurt/rijdt een stuk strakker. En de rest van de beurt gaat ook niet ongemerkt voorbij denk ik... Ik mag half oktober, grote blij! 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silvia19 Posted August 29 Share Posted August 29 Ojee let wel op want je gaat Hyper pro worden.😂 2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Phoenicx Posted September 4 Share Posted September 4 De koffie machine kregen we helaas niet gepast, maar Johan heeft de vering er gelukkig wel in gekregen. Gisteren de VFR weer opgehaald. Alle airbox modificaties zijn ook meteen uitgevoerd. De motor stuurt heerlijk en loop, zeker in het onderste toerenbereik een stuk soepeler. 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bazz Posted September 14 Share Posted September 14 Deze bedoel ik @margeaux Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts