Ga naar inhoud

Voordeeltopic


JooST
 Delen

Aanbevolen berichten

  • 4 weken later...
  • 2 weken later...

Voor wie een TomTom of Garmin te duur vind maar toch wel eens een navigatie wil hebben is bij 1 dayfly de Gorider Biker in de aanbieding.

http://www.1dayfly.com/nl/nl/outdoor?utm_campaign=user-1096109&utm_content=site-1436901|link-802261&zanpid=2194175515492312064

De aanbieding duurt ten tijden van plaatsen van dit bericht nog 15,5 uur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

 

Goedhart-logo.png

(kilk op plaatje)

 

 

15 % korting op leren motorkleding

Van maandag 8 tot en met zondag 14 augustus (online) zit je extra goed bij Goedhart als je op zoek bent naar leren motorkleding.

We geven in die periode 15 % korting op alle leren motorbroeken, motorjassen en combi’s.

 

 

aangepast door JooST
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

MOTORmagazine-header.jpg

(kilk op plaatje)

 

 

 

VERRASSING!

Speciaal voor alle thuisblijvers nu € 2,50 extra korting op ons gehele assortiment met de kortingscode: ZOMER@HOME. Bestel dus snel je favoriete tijdschrift, een van de vele producten óf neem een abonnement. Wacht niet te lang, want OP=OP.

 

Deze actie is geldig t/m zondag 14 augustus en maximaal 1 kortingscode per persoon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Na zeer slechte ervaringen met het retourneren van spullen ga ik Datona hier niet meer promoten dus daarom linkjes verwijderd

aangepast door JooST
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

post-6874-0-64299200-1477726239_thumb.jpg

 

Voor degene die in de buurt van een louis vestiging woont. Ik ga vanmiddag even een keer in Emden ga kijken.

aangepast door crossrunner
Link naar reactie
Delen op andere sites

post-6874-0-47638600-1477852032_thumb.jpg

Ik ben gisteren even met mijn splinternieuwe leaseauto naar louis Emden gereden.
Mooie zaak maar helaas viel de shoei gt air die ik had uitgezocht buiten de aanbiedingsactie.
Ik wacht nog even op een andere aanbiedingsactie.

Wel apart dat je via dezelfde ingang ook naar de slijterij gaat. (ein Schnapps fur unterwegs?)

aangepast door crossrunner
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 5 kortingcodes van Datona voor 20% korting, als iemand een code wil hebben kan hij/zij die via PB opvragen (schijnen unieke codes te zijn).

Codes zijn geldig t/m 2 november.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...