Ga naar inhoud

Voordeeltopic


JooST
 Delen

Aanbevolen berichten

  • 5 maanden later...
  • 3 weken later...
  • 2 maanden later...

Korting tijdens open dagen voor VFROC-leden!

 

Het onderstaande bericht heeft het VFROC-bestuur ontvangen van "Superpole" en wil ik graag even met jullie delen. Deze mogelijkheid willen wij de leden niet onthouden.

 

Wij zien echter geen mogelijkheden om een georganiseerd bezoek te brengen. Daar is Superpole van op de hoogte gesteld.

 

Doe er je voordeel mee!

 

 

"Beste Motorvrienden,

 

Zoals jullie weten houden we 30 september en 1 oktober aanstaande open dagen en zouden we als sponsor van verschillende clubs het heel leuk vinden als jullie zouden komen,van diverse clubs heb ik al te horen gekregen dat ze zeker komen en van andere dat ze het combineren met een toerrit.

Graag zou ik nog een keer van jullie willen weten of jullie komen en op welke dag.

Graag zou ik aub ook nog een keer een telefoonnummer van de voorzitter of iemand die over de evenementen en/of toerritten gaat krijgen, zodat ik ook nog kan bellen om het een en ander af te kunnen spreken.

Zouden jullie het aub ook op jullie facebook pagina of website willen plaatsen?

Hieronder de link van het programma van de open dagen op 30 september & 1 oktober 2017.

http://superpole.nl/opendagen

 

Alvast hartelijk dank en ik hoor het graag!

 

 

Vriendelijke groeten

Best regards,

Dennis kuis
Superpole #1

Superpole BV
Van Haestrechtstraat 7b
Nl 5171 Rb Kaatsheuvel
T +31(0)416 363365
F + 31(0)416 364234
I www.superpole.nl
E info@superpole.nl
KVK nummer: 18070546

BTW nummer: 811959612B01

Bank: Rabobank

IBAN: NL63RABO0156511622
BIC: RABONL2U

T.N.V. Superpole BV"

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...
  • 2 jaren later...

Ik zag toevallig dat een nieuwe middenbok (onderrhoudsstandaad/middenstandaard) voor de Honda Crosstourer (2012-2020) momenteel maar €70,79 incl. kost! Bij de Honda dealer zelf.

Volens mij heb ik er nog iets van €200 voor afgetikt. En SW motech vraagt ook nog dat bedrag.

Dus doe je voordeel   08M70-MGH-641

VFR1200X middenbok.jpg

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Na het werk toch maar eens kijken.

Voor dat geld wil ik het gemak wel hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Motoport Echt 2 keer gebeld, eerst konden ze niet in het systeem omdat Honda dicht was i.v.m. Corona maatregelen dus vrijdag opnieuw gebeld maar dat was allemaal maar vaag want eerst was het antwoord hetzelfde en toen had hij ineens wel contact gehad met Honda en konden ze hem niet voor die prijs leveren.

Hij zou voor die prijs in een optiepakket hebben gezeten die in totaal €4100 zou kosten. Best vreemd want Joost had een mooi printscreentje die toch echt een los onderdeel aangaf voor die mooie prijs.
Ik heb hem dus bij Bakker Motors besteld met dank aan Joost :worshippy:
Hij komt gewoon met een verzamelbestelling mee maar na ruim 3 jaar zonder zal ik het nu ook nog wel even redden :coolsmiley: Maar voor dat geld wilde ik het gemak wel hebben.
Thuis in de garage met inrijwielklem en schaarlift en op maat gemaakte adapters is het ook prima te doen al is het met de carterbescherming weer net wat lastiger geworden. Toch komt het mooi op tijd want als de Balkan trip door kan gaan in september zou het zomaar heel handig uit kunnen komen en nu mogelijk juist als preventie.

Je krijgt tenslotte alleen maar pech met dingen waar je niet op voorbereid bent :39:

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...