Ga naar inhoud

FORUMTOCHTEN Achterhoek 2016


Henk VFR
 Delen

Aanbevolen berichten

Karla, dat is echt EDK die ik aan je voorstelde.

 

Vanmorgen bij de huisarts geweest en die stuurde mij naar het ziekenhuis om een fotootje te laten maken. Die stuurden me op hun beurt naar spoedeisende hulp, de pezen en spieren gelukkig niet afgescheurd maar wel behoorlijk opgerekt zodat het niet allemaal fijn zit. Een weekje een mitella en dan gaan ze kijken hoe het dan is.

 

De VFR is opgehaald door MP in Zelhem en de schade wordt daar getaxeerd, boven de 1000 euri's komt er een expert kijken, eronder dan kan het onmiddellijk gerepareerd worden. De schade wordt volledig vergoed door de verzekering met behoud van de 75% No-claim. Een jaar of zes geleden de No-claim garantie er gratis bijgekregen vanwege vele jaren schadevrij rijden. Ik weet het niet goed meer maar ik denk bijna zolang als we getrouwd zijn. Zo zie je maar weer, je kunt jaren schadevrij rijden en dan ineens is het daar, dat overkomt je, zit echt in een heel klein hoekje.

 

post-4874-0-89445300-1465227390_thumb.jpg post-4874-0-18364200-1465227398_thumb.jpg

post-4874-0-05277100-1465227407_thumb.jpg post-4874-0-35915100-1465227414_thumb.jpg

aangepast door Henk VFR
Link naar reactie
Delen op andere sites

De schouder is herstellende en zo voelt het ook.

De VFR is vanmiddag getaxeerd door de expert, de schade wordt betaald en de VFR word overgenomen door MP Zelhem. Daarvoor in de plek krijg ik een VFR Vtec 1/2 jaar ouder maar met een km stand die 58000 lager is.

Volgende week zaterdag de 18e met de tocht in Zelhem krijg ik een VFR te leen om gewoon mee te kunnen rijden, (de mijne is dan nog niet aflever klaar) MP vindt dat ik als organisator van de tocht mee moet kunnen rijden op een VFR, super.

  • Like 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

Henk, daar kijk ik van op, ik hoop voor je dat je snel weer herstelt, altijd lastig met een schouder. Sterkte.

Was dat op de route die we onlangs ook samen hebben gereden?

Groet,

Cor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen maak ik even het topic klaar voor de clubrit vanuit Zelhem, net terug uit Engeland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Cor, een ongelukje heb je snel te pakken, kan iedereen gebeuren. Nee het was niet die tocht, zondag tijdens de Forumtochten. De tocht die wij samen reden was voor a.s. zaterdag.

Zoals het er nu bijstaat rij ik zaterdag wel mee met een VFR van MP. De schouder voelt elke dag beter, krijgt nu een beetje alle kleuren van de regenboog.

 

Ray, goede reis gehad?

 

Groet,

Henk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet zo goed als wanneer ik met de motor ben maar dat was alleen het reisgedeelte, de volgende keer het weekend met de niet motor rijdende vrienden weer fijn met eigen vervoer of met het vliegtuig.

Buiten dat was het een geslaagd weekend en het meeste van Londen wel gezien, kan dus ook van de bucketlist :coolsmiley:

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...