Ga naar inhoud

Afscheid nemen als Moderator


Jacco76
 Delen

Aanbevolen berichten

Allen,

 

Hierbij laat ik jullie weten dat ik na 3 jaar stop met het modereerschap.

Ik heb het de afgelopen jaren met veel plezier gedaan, mede door de meest recente gezinsuitbreiding en een drukke baan is nu de tijd gekomen om het stokje over te geven.

 

Ik wil een ieder bedanken, en vooral de mede moderatoren, voor de afgelopen jaren.

 

Mocht iemand belangstelling hebben om mijn plekje in te nemen, en je bent clublid, neem dan gerust contact op met een van de moderatoren of de beheerder. Zij zullen ook nog een apart topic openen voor eventueel belangstellende.

 

Gr. Jacco

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer Jacco maar beter hier wat minder en toch af en toe een ritje mee kunnen doen.

Bedankt voor de inzet geniet van de tijd die je hiermee vrij maakt, voor je het weet zit de kleine op school.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook nog maar eens hier (uiteraard had Jacco het al aangekondigd achter de schermen)

 

Bedankt voor je inzet Jacco, je zal gemist worden.

Je keuze is helder en ook begrijpelijk. Veel plezier met de kleine en succes in je nieuwe functie en verre reizen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is een van de betere fora ( forums ). Discussie strak geregisseerd en met respect gevoerd.
Veel informatie en duidelijk gerangschikt per onderwerp, ik hoef nooit lang te zoeken en als het een
keer "verkeerd" staat corrigeert een moderator dit snel. Dus een fijn en prettig forum, mede
dankzij de moderators. Dus bedankt voor je moeite en veel geluk in je verdere werkzaamheden. :)

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jacco, bedankt voor je inzet in deze soms lastige functie. Je doet het vaak nooit goed in de ogen van 'gemodereerde forumleden'. Maar gelukkig zoals hierboven ook al ergens omschreven gebeurt dat hier op een goede wijze.

Je zult merken, de vrije tijd die je hoopt te krijgen is zo weer ingevuld. :scratchchin:

 

gr Wim

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jacco bedankt voor je inzet. En heb geen illussies over meer vrije tijd, ze noemen kinderen niet voor niets handenbindertjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...