Ga naar inhoud

VRO training groepsverband


RoelNL
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik weet niet of er een apart topic voor gemaakt moet worden omdat het nu meer over VRO gaat dan om de verzekering? --> geregeld! ;)

 

Kunnen we een lijstje maken zodat we misschien een leuke groepskorting kunnen afdingen?

Ik wil best contact leggen met het KNMV. Ik denk dat er wel een minimaal aantal moet zijn om groepskorting te krijgen alleen bij hoeveel dat is weet ik niet.

 

Ik denk dat het wel fijn is om een VRO training eerder in het seizoen te doen omdat je dan heel het jaar plezier van hebt en niet alleen de laatste paar maanden, omdat sommige mensen een winterstop hebben met de motor. Hoe meer mensen hoe beter uiteraard en een datum plannen is ook altijd nog wel een dingetje maar daar komen we nog wel uit met zijn allen.

 

Misschien is het wel een verkeerde volgorde en handiger om een datum te stellen maar ik doe liever vooraf inventariseren zodat ik tegen het KNMV kan zeggen dat we minimaal met 10 of 20 man hebben en dan zijn zij aan de beurt.

 

Misschien is het ook nog wel leuk om als afsluiting van de training ergens gezellig te BBQen of te gaan eten?

 

1. RoelNL + eten (aangemeld)

2. Michiel + eten? OVB weet het een aantal weken van tevoren

3. Arthur + eten (reserveringscode binnen, aangemeld)

.. Andre + eten?

4. Martijn (Mr Tinus) + eten :-) (reserveringscode binnen)

5. Ron + Eten

6. Crazy_tuner (reserveringscode binnen, aangemeld)

7. JeFour

8. Motorist (fred) (reserveringscode binnen, aangemeld)

9. Harry (Motorist fred heeft gegevens, aangemeld)

10. Tsien_bier (reserveringscode binnen)

aangepast door RoelNL
  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik probeer meer informatie te krijgen OF de Honda-dag doorgaat (zie mijn post in het begin).

link naar post in origineel topic

 

Op de Motorbeurs maakte Honda bekend om voor de CLUBleden een circuit af te huren (op kosten van Honda). De Clubs mogen de invulling bepalen.

 

Ik meld dit maar even om opmerkingen van VFROC-clubleden te voorkomen als: "Als ik dit eerder had geweten, had ik geen dure training geboekt".

Hoewel een extra training altijd goed is voor je rijvaardigheid!

aangepast door Bazz
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dat zou top zijn inderdaad. Mocht het doorgaan dan horen we het wel :thumpup:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik probeer meer informatie te krijgen OF de Honda-dag doorgaat (zie mijn post in het begin).

Op de Motorbeurs maakte Honda bekend om voor de CLUBleden een circuit af te huren (op kosten van Honda). De Clubs mogen de invulling bepalen.

 

Ik meld dit maar even om opmerkingen van VFROC-clubleden te voorkomen als: "Als ik dit eerder had geweten, had ik geen dure training geboekt".

Hoewel een extra training altijd goed is voor je rijvaardigheid!

Wachten we gewoon nog even af :-)

Mocht het niets worden , dan horen we het ook graag, dan gaan we gewoon een ander initiatief starten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dat zou top zijn inderdaad. Mocht het doorgaan dan horen we het wel :thumpup:

Die dag van Honda zal alleen voor clubleden gelden voor de diverse officiële Honda merkenclubs (VFROC, Pan European, Transalp enz.).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals ik, volgens mij, duidelijk zei: voor CLUBleden.

 

Dat zijn dus de leden van de VFROC en dus helaas niet voor forumleden.

Dit staat ook bovenaan: de 1e post na de openingspost. Duidelijker kan ik het niet vermelden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is wel zonde, hopelijk nu een keertje wel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is er wat afgesplitst naar gezamenlijke aankoop Michiel ;)

aangepast door Bazz
Hoe kom je daarbij? je bent nu in het afgesplitste topic
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je ook al even gekeken op het ledendeel. (moet je even apart voor inloggen)

 

Klik dan op de button Ledenvoordeel-Ledenvoordeel verzekering. (Je kunt ook korting krijgen op banden en uitlaten, maar daar vraag je hier niet om).

Het is een collectieve verzekering (je krijgt dan korting zolang je VFROC-lid bent).

De verzekering is van Univé. (Bij Univé even informeren of je verzekert bent als je op een circuit een rijvaardigheidstraining volgt).

 

Er zijn zéér vage plannen om in september, in samenwerking met Honda, iets te organiseren.

Meer dan dit is er nog niet bekend.

Het is zelfs nog niet bekend OF het allemaal wel doorgaat.

Zodra dat wel zo is worden alle leden via mail geïnformeerd én komt er wat op de site te staan waar de alleen VFROC-clubleden toegang hebben.

 

Ik moet nog geld overmaken voordat ik in het ledendeel kan kijken. Maar ben wel benieuwd wat de mogelijkheden zijn. Zelf wil ik graag zo'n training volgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kunnen we een lijstje maken zodat we misschien een leuke groepskorting kunnen afdingen?

Ik wil best contact leggen met het KNMV. Ik denk dat er wel een minimaal aantal moet zijn om groepskorting te krijgen alleen bij hoeveel dat is weet ik niet.

 

Ik denk dat het wel fijn is om een VRO training eerder in het seizoen te doen omdat je dan heel het jaar plezier van hebt en niet alleen de laatste paar maanden, omdat sommige mensen een winterstop hebben met de motor. Hoe meer mensen hoe beter uiteraard en een datum plannen is ook altijd nog wel een dingetje maar daar komen we nog wel uit met zijn allen.

 

Misschien is het wel een verkeerde volgorde en handiger om een datum te stellen maar ik doe liever vooraf inventariseren zodat ik tegen het KNMV kan zeggen dat we minimaal met 10 of 20 man hebben en dan zijn zij aan de beurt.

 

Misschien is het ook nog wel leuk om als afsluiting van de training ergens gezellig te BBQen of te gaan eten?

 

1. RoelNL + eten

2. Michiel + eten?

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...