Ga naar inhoud

VRO training groepsverband


RoelNL
 Delen

Aanbevolen berichten

Ha viffers,

 

lijkt me een goed plan, dus ik sluit me aan:

1. RoelNL + eten

2. Michiel + eten?

3. Arthur + eten

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

 

Hoop dat er een datum of liever, data uitkomt waarop zoveel mogelijk geïnteresseerden mee kunnen doen.


Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Dit is toch juist het afgesplitste topic? Origineel was geloof ik de Rijvaardigsheidstraining Lelystad en dagverzekering.

Ik zie in ieder geval bij de gezamenlijke aankoop niks staan.

Dan heb ik niet goed opgelet, ik dacht dat het afgesplitste deel naar de gezamenlijke aankoop was gegaan :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha viffers,

 

lijkt me een goed plan, dus ik sluit me aan:

1. RoelNL + eten

2. Michiel + eten?

3. Arthur + eten

4. André, eten ?

5.

6.

7.

8.

9.

10.

 

Hoop dat er een datum of liever, data uitkomt waarop zoveel mogelijk geïnteresseerden mee kunnen doen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ha viffers,

 

lijkt me een goed plan, dus ik sluit me aan:

1. RoelNL + eten

2. Michiel + eten?

3. Arthur + eten

4. André, eten ?

5. Martijn (Mr Tinus) + eten :-)

6.

7.

8.

9.

10.

 

Hoop dat er een datum of liever, data uitkomt waarop zoveel mogelijk geïnteresseerden mee kunnen doen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

kom op mensen, zo moeilijk is het toch niet? :blink:

bericht nr. 5 van Roel in dit draadje bevat de post met namen... die hoeft dan niet nog een keer!

 

ik kan er ook niks aan doen dat jullie off topic gaan in een verzekerings topic! ;)

als jullie het ermee eens zijn zal ik de eerste twee berichten verwijderen, dan komt de post van Roel weer automatisch bovenaan te staan.

overtollige reacties zal ik hier even verwijderen.

--> geregeld!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 8 maanden later...

hey hallo

 

is al een tijdje geleden zie ik maar zal er nog iets georganiseerd worden voor leden die een VRO curcussen willen gaan doen in 2017?

ben zelf nog geen club lid meld me daarvoor aan in het volgende jaar aangezien dit jaar bijna om is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil ook nog steeds graag zo'n training doen. Als er nog meer mensen zijn die mee willen doen hoor en zien we het graag hier in dit topic terug ;)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik heb de openingspost bijgewerkt. Hopelijk is iedereen die op het lijstje staat nog steeds van de partij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook geïnteresseerd en wel in de VRO expert. De data zijn al bekend, zie de site van de KNMV.

Het is wel goed een datum te prikken en een VRO. Anders haakt iedereen weer af als de datum niet

uitkomt of de VRO niet de voorkeur heeft.

De VRO expert is bijvoorbeeld op 19/3, 8/4 en 20/5. Kosten: niet leden KNMV € 250 (leden € 225).

Mijn voorkeur gaat uit naar 19/3 of 8/4.

Wie sluit aan ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mee eens met Motorist, langzaam aan gaan plannen. Mijn voorkeuren zijn ook 19/3 of 8/4.
Heb nog niet gekeken of er dan clubactiviteiten zijn.

Hoor graag meer.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga zelf het liefst op zondag (19-3)

 

3 man op 19 maart. I am in :yahoo:

 

Wie nog meer?

aangepast door RoelNL
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...