Ga naar inhoud

VRO training groepsverband


RoelNL
 Delen

Aanbevolen berichten

Er zijn nog 20 plaatsen vrij op deze datum (waren er 43). Ik stel voor dat we ons onderhand gaan opgeven.

Vriendelijke groet,

Fred

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Ik heb het KNMV net gemaild om voor minimaal 7 man plekken te reserveren en zo toch de groepskorting (12.5 euro) te houden. Verder heb ik ook gevraagd of de facturatie via mij kan lopen en zo iedereen misschien de KNMV korting van 25,- kan krijgen. Mocht je onverhoopt niet bij de KNMV verzekerd zijn.

 

Verder heb ik ook gevraagd of ze tot half februari 3 plekken willen vast houden voor de mensen die nog niet zeker zijn.

 

Ik houd jullie op de hoogte.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er weer zin in en 19 maart is een prima dag,

 

en ..... ik kan nog wel wat bijleren!!

 

En gezien mijn vorige ervaring gaat dat zeker gebeuren daar!

 

Nu kan het daar nog, gezien de uitbreidingen van het vliegveld!!

 

Graag reactie!!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk dat je mee wil doen AngelJanpwr!

 

Ik heb zojuist de KNMV weer gemaild om nog een extra plek te reserveren en hopelijk krijg ik snel een reactie terug.

 

Voor hier op het forum zet ik je naam erbij in het blauw wat betekend dat je meegaat. Ik kom tzt met verdere betaal informatie als het concreet wordt wat de KNMV wil doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stom, stom, stom....ff te snel geredeneerd dat 19 maart wel zaterdag zou zijn, maar laat het dus niet op zaterdag zijn; op die dag had had ik al wat staan.

Wat jammer nou!!

 

 

Heel veel plezier jullie allen!!!

 

 

Grt Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stom, stom, stom....ff te snel geredeneerd dat 19 maart wel zaterdag zou zijn, maar laat het dus niet op zaterdag zijn; op die dag had had ik al wat staan.

 

Wat jammer nou!!

 

 

Heel veel plezier jullie allen!!!

 

 

Grt Jan

Mail gestuurd naar knmv om het aan te passen, nog niks gehoord helaas...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou zojuist de KNMV aan de lijn gehad. Ik heb kunnen reserveren voor 10 man. Deze resevering blijft tot 16 februari staan mocht je dan jezelf niet ingeschreven hebben vervalt je plek en heb je pech.

 

Ik krijg zometeen een mail van het KNMV waarin ieder voor zich zijn gegevens in moet voeren en daar kan je dan ook je lidmaadschapnr van het KNMV op invoeren voor de 25,- euro korting. De facturatie gaat per persoon en de groepskorting wordt actief op het moment dat we met 8 man zijn.

In mail van de KNMV staat een reserveringscode welke je moet invoeren om duidelijk te maken bij welke groep je hoort, zo kunnen ze makkelijk tellen of er 8 man zijn en of de groepskorting actief wordt.

 

De reserveringscode krijg je van mij op als je deze opvraagt via PB, dan kan ik je forumnaam weer afvinken en weet ik dat het goed gaat.

 

Er blijven tot 16 februari 3 plekken vrij waarbij uiteraard de eerste keus gaat naar de mensen die gereserveerd hebben. Mocht iemand geinteresseerd zijn in een plek, dan kan dit in overleg geregeld worden met de mensen die nog niet zeker zijn. Maar 1x vergeven kan het niet terug gedraaid worden.

 

Inschrijven doe je hier:

https://opleidingen.knmv.nl/Default.aspx?pageId=150&courseid=801440

aangepast door RoelNL
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor zover ik het kan zien heeft iedereen de reserveringscode binnnen gekregen die van het forum lid is. Dat is lekker snel gegaan ^_^.

 

Mochten er nog gegadigden mee willen doen kunnen ze zich in dit topic melden en dan gaan we kijken of er onderling nog gerolen kan worden.

 

Allen dank voor het snelle reageren en tot 19 maart. Ik heb erook zin in :yahoo: .

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...