Ga naar inhoud

VRO training groepsverband


RoelNL
 Delen

Aanbevolen berichten

Aan de ene kant wil ik dit zeker ook een keer doen, en dan met eigen motor, maar aan de andere kant ben ik eigenlijk ook een beetje bang dat ik over de grenzen heen ga en m'n motor (en mezelf) in puin rijd ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan is het juist nuttig om op een circuit zoiets te oefenen want dan leer je de grenzen van jezelf kennen. Misschien ga je er op het circuit overeen, beter daar dan op de openbare weg waar veel meer obstakels aan de zijkanten van de weg (bomen etc.).

 

Ik weet niet hoe je rijdt. Maar als jezelf wil testen is dit wel een ideale kans om te doen en het blijft in relatieve veiligheid want je doet het rondje samen met een ervaren instructeur rijden die waarschijnlijk harder door de bochten rijdt dan jezelf. en dat is ideaal om een goede lijn te rijden.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi om daar te rijden en zeer leerzaam ,het kan ook erg hard gaan ,ik heb er een tijd terug ook eens mogen sturen

 

post-6936-0-15377300-1490044160_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat niet op een VFR geloof ik ? Wel een vette foto.

 

Ik heb de mijne ook besteld. Je krijgt alleen je eigen foto's, ik had om de groep foto's gevraagd. Maar die krijgen we niet helaas.

 

Het is inderdaad heel erg leerzaam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was op zijn Blackbird. Ik was daar toen ook bij, en Viffer ook.

We waren toen meen ik met ongeveer 20 Blackbirds. Maar mijn geheugen is niet altijd even betrouwbaar gebeleken......

aangepast door Arno71
Volledig quoten van voorgaande reactie is niet nodig en daarom verwijderd!
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels ook maar opgegeven bij Henk voor de Bochten cursus. :yahoo:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was op zijn Blackbird. Ik was daar toen ook bij, en Viffer ook.

We waren toen meen ik met ongeveer 20 Blackbirds. Maar mijn geheugen is niet altijd even betrouwbaar gebeleken......

Hier laat je geheugen je echt in de steek ik was toch echt de enige Blackbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha goed bezig Roel.. .Ik zit nog in de twijfel modus. Wat kost die vro ?

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

 

Als je de mogelijkheid hebt om te doen dan zou ik het gewoon doen :thumpup:

 

Ik zie er alleen maar voordelen in :huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lang geleden had ik enthousiast gereageerd op het initiatief van Roel. Afgelopen donderdag begon ik me wat ziekig te voelen Oh jee, dit komt niet uit. Dus met n flinke dosis pillen, hete thee+drank en een extra deken geprobeerd t eruit te zweten. Helaas niet gelukt en heb ik me afgelopen zondagochtend bij Roel en de KNMV af moeten melden. De laatste gaf aan dat we ergens deze week contact zouden hebben. Heb net gebeld: Helaas, u heeft bij de aanmelding geen afkoop annuleringskosten aangevinkt, dus pech, €212,50 kwijt.

Natuurlijk heb ik de foto's gezien en reacties hierboven gelezen, jammer dat ik dat allemaal gemist heb. Advies dus voor een volgende keer: voor €12,50 ben je verzekerd tegen afmelding en daarna een beroerd gevoel.......

  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Je kan dit ook zelf door pionnen te kopen en je limieten steeds strakker te leggen.

En door gras rijden, rij het weiland in en zie dat je niet valt.

Zo moeilijk is dit niet.....maar om er 280 euro aan te geven? Dan geef ik ze ook, met veel plezier....

 

Ik rij 36 jaar waarvan veel offroad (met weg brommers en motoren)....als ik die lessen bekijk voor zoveel geld....snel verdient!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Bassie, ik ken jou niet, weet niet hoeveel rij-ervaring je hebt en hoe goed je bent om persoonsgericht instructie te geven, maar die KNMV-instructeurs worden dat niet op hun blauwe ogen. Ik vond het iig heel leerzaam dat iemand met kennis, zonder verder belang, naar mijn rijden kijkt en op een prettige, behapbare manier tips geeft. En je hebt in 1 dag heel veel verschillende leersituaties.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...