Eric S Posted February 15, 2019 Share Posted February 15, 2019 Heb me net weer ingeschreven voor de VRO bochten van 13 april op Lelystad. Blij dat we nog een jaartje op dat fijne circuit mogen scheuren! Gaan er nog andere viffers naartoe? (Er zijn nog twee plaatsen) Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoelH Posted February 15, 2019 Share Posted February 15, 2019 13 april hebben we een clubrit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Firefly Posted February 15, 2019 Share Posted February 15, 2019 Precies mijn probleem, óf een clubrit van de VFROC óf van de Panclub óf andere afspraak. Ga kijken voor Assen oid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eric S Posted February 16, 2019 Share Posted February 16, 2019 Tja, life’s all about making choices... De eerstvolgende is 18 mei, is hetzelfde weekend als de clubrit. Dat ga ik dan toch ook niet allebei doen. Maar Assen klinkt ook goed voor een volgende keer. Is dat vergelijkbaar met een VRO in Lelystad? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Firefly Posted February 16, 2019 Share Posted February 16, 2019 Geen idee, maar ik rij graag bochtjes. Zeker als ik zeker weet dat er geen tegenliggers zijn. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eric S Posted February 16, 2019 Share Posted February 16, 2019 Haha, zeker! Was me vorig jaar echt supergoed bevallen. Komende week ‘krijg’ ik een verse achterband, die moet natuurlijk even opgeruwd worden... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts