Jump to content

VRO training groepsverband

Share

Recommended Posts

Mee eens met Motorist, langzaam aan gaan plannen. Mijn voorkeuren zijn ook 19/3 of 8/4.

Heb nog niet gekeken of er dan clubactiviteiten zijn.

Hoor graag meer.

19-3 openingsrit

Op 8-4 is de VFR Waddenzeeroute. Lastig zo'n actieve motorclub ;-)

Op 1-4 is er nog een maatwerkcursus. Hoewel de expertcursus voor elk niveau is opengesteld, lijkt de maatwerkcursus wel meer 'om er weer in te komen' voor opstappers na de winter.

Tja keuzes maken moet ieder voor zich doen.

Ik heb in iedergeval het KNMV gemaild voor een prijs opgave van minimal 8 man voor VRO expert cursus. Nu maar is kijken wat ervan naar boven komt.

• Like 1

hallo roel

idd top voor de uitgezette actie zo te zien is het deze keer wel gelukt

zie dat er meer belang bij is voor de expert curcus dan de curcus op maat maar die lijkt me ook zeer leerzaam

zet mij er maar bij

Gisteren bericht gekregen van KNMV.

"Beste meneer Hokken,

Wat leuk dat u geïnteresseerd bent in onze VRO Expert! Wanneer u lid bent betaald u voor de cursus € 225,-. Wanneer u met een groep komt wordt daarboven een groepskorting gegeven van € 12,50. U betaald dan slechts € 212,50 euro in plaats van € 250,-."

Deze aanvraag heb ik gedaan op basis van 8 personen.

Voor nu hebben we 9 man, alleen weet ik niet of iedereen nog steeds eraan mee wil doen?

Het gaat om deze cursus.

http://www.knmv.nl/opleidingen/Cursusaanbod-KNMV/VRO-Expert/

De cursus duurt een hele werkdag (8:30 - 16:30) en is incl. lunch. Om het daarna nog echt te kunnen afsluiten is het misschien leuk om na de cursus ergens naar toe te rijden en vervolgens daar gezellig met zijn allen iets te gaan eten eten.

Zou iedereen willen aangeven of hij op 19-maart-2017 zou kunnen? Mocht het tzt echt concreet gaan worden dan zal ik ook iedereen even een PBtje sturen voor verder gegevens zodat die verwerkt kunnen worden door het KNMV.

Op dit moment zijn er nog 43 plekken vrij, ik denk dat het handig is om snel te reageren zodat we het goed kunnen vastleggen bij het KNMV en niet in de problemen komen met te weinig plekken.

1. RoelNL + eten

2. Michiel + eten OVB?

3. Arthur + eten (reserveringscode binnen, aangemeld)

.. Andre + eten?

4. Martijn (Mr Tinus) + eten :-) (reserveringscode binnen)

5. Ron + Eten

6. Crazy_tuner (reserveringscode binnen, aangemeld)

.. JeFour

7. Motorist (Fred) (reserveringscode binnen, aangemeld)

8. Harry (Fred heeft de gegevens) (aangemeld)

9. tsien_bier (reserveringscode binnen)

Naam in blauw is meedoen.

Naam in zwart niet bekend.

Naam in rood is niet meedoen.

Ik zal het ook in de openingspost aan passen.

Ik hoor graag wie er nog echt mee willen doen.

Edited by RoelNL

Even voor de duidelijkheid, ik doe niet mee want ik heb even andere kosten maar je rekent de korting vanuit een lidmaatschap en schrijft het vanuit de prijs van een niet lid.

Het is wel duidelijk denk ik.

Geen lid KNMV is 12.5 euro groepskorting. 250-12.5=237.5

wel lid KNMV is 25,- lidmaadschapkorting + 12.5 groepskorting. 250-25-12.5= 212.5

Ik had het in het topic over het buitenlandweekend van dit jaar maar ondanks dat het me logisch leek dat ik die 2,5 weken even meesnoepte kreeg ik er toch opmerkingen over ;)

Als het om geld gaat kan je beter extra duidelijk zijn.

Dag Roel en mede-geïnteresseerden,

Hierbij bevestig ik mijn deelname in blauw

Allemaal fijne dagen en alvast uitkijken naar een sportief en gezond 2017 :thumpup:

Groet,

Arthur

Ik had het in het topic over het buitenlandweekend van dit jaar maar ondanks dat het me logisch leek dat ik die 2,5 weken even meesnoepte kreeg ik er toch opmerkingen over ;)

Als het om geld gaat kan je beter extra duidelijk zijn.

Ja dat is waar inderdaad.

Ik ga niet mee, heb momenteel andere kosten, dus financieel ff niet mogelijk.
( Heb net jonge hond aangeschaft, toebehoren en puppycursus, dus daar zitten de centen in. )

Edited by André

Ik heb het bijgewerkt.

Wat heb je voor hond genomen?

Share

• Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

• Create New...