Ga naar inhoud

VRO training groepsverband


RoelNL
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik zie het al voor me :D Hij of zij ziet er leuk uit! nu zijn ze denk nog erg speels haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag iedereen die nog niet gereageerd heeft een PBtje gestuurd. Hopelijk kunnen we 19 maart met zijn allen gaan rijden. Mochten er nog meer mee willen doen is dat uiteraard geen probleem.

aangepast door RoelNL
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is lastig Michiel want ik moet de plekken reserveren voor die datum. En voor zover ik weet zijn plekken over het algemeen redelijk snel weg als de inschrijvingen eenmaal gaan beginnen. Het zou daarom fijn zijn als er nog meer mensen meedoen met de cursus want dan blijven we groepskorting houden. Ok van 12.5 euro lig ik niet wakker maar het zou mooi meegenomen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel fred :kiss: , Ik zet hem er gewoon bij :beer:

aangepast door RoelNL
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voorlopig nog niets gehoord van:

 

5. Ron + Eten

 

7. JeFour

Hopelijk zijn ze binnenkort een keer inde gelegenheid iets te laten weten ivm het aanmelden.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, afgelopen jaar heb ik met een groep VRO expert gedaan. Super leerzame cursus in Lelystad. Niet alleen leerzaam maar ook gezellig. Lunch super goed verzorgd, etc.

Gr. Henk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet iemand iets over JeFour en Ron?

 

Ik krijg helemaal geen reactie via PB? is inmiddels al 2 weken geleden sinds mijn eerste berichtje.

 

We hebben zoals het er nu naar uitziet 7 mensen die 100% zeker mee gaan, voor het mooie zou er nog minimaal 1 zekerheidje bij moeten om ook de groepskorting te kunnen krijgen. Dus als je nog iemand kent die graag mee wil doen, dan is hij/zij meer dan welkom.

aangepast door RoelNL
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...