Jump to content

VRO training groepsverband

Share

Recommended Posts

Goed bezig!

Er is inmiddels 1 plek vrij gekomen dus mocht iemand zin hebben om mee te doen dan kan die zich aanmelden in dit topic.

Mocht je nog iemand kennen die ook graag mee wil doen dan is dat ook geen probleem. Hoe meer zielen hoe meer vreugde!

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Echt wel !! En als ik de voorspellingen zie ..... moet de regen tegen die tijd gewoon op zijn....wat een takke weer.

Maar morgen gewoon op de motor naar het werk

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Aha, Tinus het kan nog veel vervelender, sneeuw is dan ook nog mogelijk.

Denk maar: een mens lijdt meer door het lijden dat hij/zij vreest dan.........Vul zelf maar in.

Ik zou zeggen, zie het met vertrouwen tegemoet en geniet van de cursus. Het is niet alleen leerzaam maar bovenal ook gezellig en leuk is mijn ervaring en dan een buitje tussendoor is toch niet zo erg? Have fun

Heb net n bericht van KNMV ontvangen, met als titel "Reminder". Hoezo reminder, k had toch al betaald? Nee, is gewoon n herinneringsbericht dat t al bijna 19maart is en dat je droge sokken mee moet nemen. k Weet niet hoe diep die waterbak is? :unsure: In ieder geval, gisteren al weer ff gereden (kon t nog). Ben benieuwd naar alle beproevingen in de cursus :thumpup:

Edited by Arthur

Heb net n bericht van KNMV ontvangen, met als titel "Reminder". Hoezo reminder, k had toch al betaald? Nee, is gewoon n herinneringsbericht dat t al bijna 19maart is en dat je droge sokken mee moet nemen. k Weet niet hoe die die waterbak is? :unsure: In ieder geval, gisteren al weer ff gereden (kon t nog). Ben benieuwd naar alle beproevingen in de cursus :thumpup:

Die reminder hier ook binnen.

Net als jij dacht ik ook....wel handig om weer wat gereden te hebben voor die tijd . Heb gisteren heerlijk gereden :-)

Ik ga gewoon eigenwijs zijn, en neem geen droge sokken mee [emoji4]

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Nou...Arthur en Tinus die waterbak is prachtig, echt flinke bak water, het water spuit hoog op, echt hoog als je het goed doet. Ik heb dat vorig jaar meegemaakt, super belevenis. Regenbroek aan, pijpen goed dichtbinden anders spuit het water zo aan de pijpen aan in en loopt rechtstreeks in de laarzen.
Je wordt hier altijd beter van, heel veel zaken, ook de waterbak, is een mentale kwestie het echt zit tussen je oren en dat leer je daar overwinnen.
Ik wens jullie heel veel succes maar ook plezier de 19e, want het is ook leuk en gezellig zeker nu je met een eigen groep gaat. Geniet er van. :schater:

• 2 weeks later...

Henk,

bedankt voor je reactie.

Er zal hier (en/of) in de V4 wel een stukje worden geplaatst, voorzien van heldhaftige foto's (en mogelijk ook natte sokken)

Groet,

Arthur

• Like 1

Helaas ik niet.

Ik kom meer uit het zuiden vandaan. Dus als er nog mensen zijn die willen aanhaken op de A27 oid dan is dat goed mogelijk.

Bedankt meneer de voorzitter :154: Jullie ook morgen :-)

• Like 1

Share

• Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

• Create New...