Ga naar inhoud

Modificaties aan je VFR


klein
 Delen

Aanbevolen berichten

ik heb ingesteld dat ik geen handtekeningen zie, al die zinloze lappen tekst die ik liever lees als ik op een profiel klik maar bovenal omdat het een heel stuk rustiger is voor mijn ogen ...

dus vertel! ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou vooruit, speciaal voor jou dan.

 

Corbin zadel

navigatiesteun (350 LM)

Motad rvs voorbochtenset

Superpole rvs hoge uitlaat

Genmar risers

Datatag anti diefstal systeem

Oxford vingerfrituur

rimstriping

Stebel nautilus horn

Y to K spiegels

Hyperpro vering

K&N luchtfilter

aangepast door tourristic
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat mijn VFR in de jaren heeft gekregen;

 

Het doorlossen van de koplampen,

Een Red Alert alarm

Optie voor alarmlichten en dimmend meebranden knipperlichten met rijden (beetje USA stijl)

Een Laser Duo-Tech Carbon low mount uitlaat

Hyperpro vering voor en achter

Y2K Spiegels

Mini usb stroomaansluiting bij het stuur

Sportieve rem- en koppelingshendels

 

Tja, telt eigenlijk niet mee voor de motor zelf maar;

Balhoofdsteun met Zumo

Drift HD 1080 mount onder koplampen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fabbri double bubble ruit (donker)

LSL superbikestuur

Aluminium stuurgewichtjes

Aluminium spiegelverbreders, zwart geanodiseerd (Louis.de)

Zwarte spiraalband om de gaskabels (beschermen tegen het schuren langs de kuip). Eigenlijk bedoeld om de kabels van je PC bij elkaar te houden en het werkt perfect.

Carbon-look kroonplaatbeschermers (krassen de sleutels niet zo)

Wolo extra luide claxon, twee hoorns, geheel uit het zicht gemonteerd onder tegen de onderste kroonplaat.

Gestileerde Limburgse vlag, eigen ontwerp, aan beide zijden door reclamebedrijf aangebracht met kleurfolie

Ferodo gesinterde remblokken

Velgen antraciet metallic gepoedercoat.

Carbon-look tankpad.

Bagster comfortzadel, gelvulling en bekleed met nubuck (anti-slip).

Pair-mod.

Geheel op maat gemaakte RVS collectoren met grotere diameter (meer koppel onderin) met Titanium Akrapovic oval einddemper, van low-mount aangepast naar highmount. 16 pk winst, aangetoond op rollenbank. Met dank aan Mile Pajic.

Hyperpro Streetbox

Pyramid hugger, lak zwart.

 

post-4290-0-87843500-1403645637_thumb.jpg

 

Oh ja, het hele zaakje staat te koop.....

aangepast door McFly
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

 

@Kein, mooie LED verlichting van je dashbord, Hoeveel watt Leds heb je gebruikt?

aangepast door Jacco76
Overdrreven lange quote verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ V-Four dat zijn 1,5Watt led lampen en die heb ik HIER besteld ze zijn nu in de aanbieding zie ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
  • 2 weken later...

Motorheffer van de buurman mogen lenen want beide wielen moesten er gelijktijdig af ... prachtig ding en zo stabiel als wat.

 

 

 

 

 

Morgen worden deze knapen gemonteerd

 

 

 

en zeg nu zelf, toch niet in dit gezelschap :r

 

 

 

 

 

 

 

dus wat schuren, schrobben en verven et voilà :yahoo:

 

 

 

 

 

Greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nope.

Duitse makelij, oerdegelijk dus, en in verhouding tot de prijzen die men vraagt voor de "courante" heffers acceptabel qua prijs: ik geloof iets van een 119 €. Ook uitbreidbaar met wieltjesset zodat het geheel rangeerbaar wordt.

In het videofragmentje "parkeert" zijn dochtertje, van naar ik vermoed een jaar of 6, met alle gemak een heuse motor !

 

Dit is de link naar de site : http://www.becker-technik.de/

 

 

 

Het systeem is universeel en bruikbaar voor praktisch alle motoren.

Daar waar de swingarm pennen aangrijpen kan je naar keuze een dopsleutel van de juiste maat opklikken (de pennen zijn 1/2") - voor de VFR 800 FI langs de linkerzijde dop 22 mm en een dopsleutel met inbus van 7 mm langs rechts in de as van de swing steken. Dus niks geen specale adapters aankopen voor elke motor die je bezit/gaat bezitten, het blijft allemaal wonderlijk simpel. Fiets op de middenbok, pennen op swingarm bevestigen, hendel zacht overtrekken en de fiets komt achteraan een heel stuk naar boven; spanbanden aanleggen en opspannen zodat de fiets vooraan naar boven komt en hem mooi balanceren. That's it. Ga me er ook eentje aanschaffen :rolleyes:

 

Greetz

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...