Ga naar inhoud

Modificaties aan je VFR


klein
 Delen

Aanbevolen berichten

@ Leon : klopt natuurlijk maar mijn mooie gele Viffer is ondertussen al 15 jaar oud - ook de uitlaat - en dan vind ik het toch wel "risky" om er een krik onder te plaatsen hoor. :nono:

Als ie er afdondert kost het me een pak meer dan deze motorsteun (inclusief verzendkosten :rolleyes: )

 

Greetz

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Johan : juist maar :

 

"... Omdat de ABBA Superbike Stand het "midden" van de motor ondersteund kan hij achterover gekanteld worden om zo, met gebruik van je eigen krik, of met een van onze front lift producten "Front Lift" of "Front Lift Arm", beide wielen van de grond te halen."

 

Bij het systeem dat ik beschrijf is dit niet nodig omdat onderaan de steun 2 ogen vast gelast zitten zodat je enkel nog spanriemen nodig hebt.

En je hebt géén speciale fitting kit nodig voor elke motor.

Maar het lijkt me ook een mooi, betaalbaar alternatief natuurlijk.

 

Greetz

aangepast door Morango
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop alleen dat je dan net zo n gladde vloer hebt als in het filmpje want het grote probleem met al die dingen is de kleine wieltjes. Als je hier buiten mee op de tegels of oprit moet en hij blijft steken dondert je hele motor om. Eigenlijk gewoon je motor gewoon zelf plaatsen daar waar je hem wilt hebben, dan met zoiets opkrikken en je werkzaamheden verrrichten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Lars : effe het hele fragment bekijken en dan zal je zien dat de constructeur het hele zootje OVER een drempeltje naar buiten rijdt om de motor te poetsen. Ik heb geen aandelen of enig ander profijt hoor maar eerlijk is eerlijk. Ik heb het zélf kunnen gebruiken én beoordelen dus voor mij is het een topprodukt, goed doordacht en goed vervaardigd. Meer moet je er niet achter zoeken hoor, ik heb gewoon geantwoord op een vraag van een medeVFRgenoot.

 

Greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doen we Motoraptor ! :P

Kreeg net berichtje van de bandenboer dat mijn 2 Pirelli-schatjes pas morgenvroeg geleverd worden. Arghhh !!! :bugerit:

Dus nog effe wachten op pics tot morgen namiddag, helaas.

 

Greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...