Ga naar inhoud

Wijziging in edit en delete beleid en privacy beleid hierbij


frank_b
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik vind het alleen zo jammer dat na een incident alles meteen weer op zn Hollands dichtgespijkerd moet worden.

Er vloeit geen bloed uit als een topic niet meer leesbaar is, we zijn een hobbyclub :crossy:

Als het antwoord niet is gevonden in een topic wordt er toch wel opnieuw een vraag gesteld. toch?!

En hier krijg je toch vaak sneller een custom antwoord dan dat de gemiddelde mens de zoekfunctie kan bedienen. :thumpup:

 

Als we toch voorbeelden van andere fora erbij halen, dan meteen de grootste: op motor-forum.nl, jullie kennen het vast wel ^_^ kun je ook onbeperkt je eigen posts editen en zijn de topics daar nu zo onleesbaar?

 

En frank, ik als applicatiebeheerder/datamanager zou in eerste instantie ook de drive hebben om de database weer te herstellen maar soms moet je ook gewoon je schouders ophalen en vrolijk doorgaan. Ik vind het jouw tijd niet waard, maar dat is natuurlijk aan jezelf.

 

 

Nog een Mod die zin heeft om mn banden topic over te nemen?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

...

Als we toch voorbeelden van andere fora erbij halen, dan meteen de grootste: op motor-forum.nl, jullie kennen het vast wel ^_^ kun je ook onbeperkt je eigen posts editen en zijn de topics daar nu zo onleesbaar?

...

Ja, maar dat heeft meer te maken met de gemiddelde vaardigheid van de Nederlandse taal daar :coolsmiley:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Brainstorm: Vrijheid, verantwoordelijkheid, cultuur, sfeer. Mensen beperken in hun vrijheden maakt vaak ook dat ze zich minder verantwoordelijk gaan voelen. Dat bepaalt mede de cultuur en de waarden op een forum en daarmee ook de sfeer. Vrijheid komt met een prijs. Soms kan het ontsporen, maar als je vrijheden beperkt ontspoort het ook wel, alleen op een andere manier. Een vraag van keuzes. Ik begrijp het dilemma en ook de gemaakte keuze, maar vraag me af of datgene wat je oplost met deze keuze het ook waard is. Jezelf vergelijken met andere fora is begrijpelijk, maar de vraag is of dat nodig is. Het vfroc forum is op haar eigen wijze uniek en juist daardoor krachtig en waardevol.

aangepast door VFoRever
  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de gemiddeld 1500 actieve leden op jaarbasis is toch niet een probleem te noemen?

Ik zit nu 8 jaar op het forum en ik heb 1 persoon op negeren staan, voor de rest zijn er regelmatig mensen die een topic starten zonder (voldoende) de zoekfunctie gebruikt te hebben dus als er een enkele keer een topic verwijderd moet worden omdat er geen logica meer in zit dan bouwt zich snel genoeg een nieuw topic op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Lastig om het 100.000 bikkeltopic bij te houden op deze manier. Zorg dan in ieder geval dat je per post een edit aan/uit kan zetten of een x-aantal edits per dag mag doen. Anyway, ik hoor wel wanneer het weer is opgelost. Volgens mij creeer je meer problemen dan je oplost. Zal wel iets van de tijdsgeest zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zorg dan in ieder geval dat je per post een edit aan/uit kan zetten of een x-aantal edits per dag mag doen.

 

Ja dat zou handig zijn, maar helaas kunnen we het alleen aan het uitzetten met 1 setting.

Ik kan geen onderscheid maken in topic.

 

We gaan deze week de knoop maar eens doorhakken wat we gaan doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het misschien een optie om na een x aantal berichten van een gebruiker die gebruiker de rechten te geven een topic altijd te kunnen laten bewerken en tot dat aantal bereikt is de beperking te handhaven?

Op MF moet je (ik dacht) 35 berichten hebben gepost voor je in Off-topic kan komen dus misschien dat zoiets hier een optie is voor dit item.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het misschien een optie om na een x aantal berichten van een gebruiker die gebruiker de rechten te geven een topic altijd te kunnen laten bewerken en tot dat aantal bereikt is de beperking te handhaven?

Op MF moet je (ik dacht) 35 berichten hebben gepost voor je in Off-topic kan komen dus misschien dat zoiets hier een optie is voor dit item.

 

Dat kan wel.

 

Maar ok, we hebben alles afgewogen en bekeken hoe vaak het nu voorkomt.

Dat valt tot nu toe inderdaad mee.

 

Dus de edit mogelijkheid is weer open gezet, het deleten van berichten blijft dicht en zal via een pb gevraagd moeten worden.

Maar ok, een delete komt niet zo vaak voor.

 

Dus de edit kan weer, ook voor de oude topics. wees er zuinig op en verpruts het niet voor de mede forumleden. :sleep:

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...