JooST Posted May 31, 2016 Share Posted May 31, 2016 (edited) Opgepikt via Crosstourer.com en BikersoracleDeze gast heeft zelf cruisecontrol gemaakt voor de VFR1200 en verkoopt deze nu voor, afhankelijk welke versie, tussen de €380 en €430. Wetende dat er maar 1 serieus alternatief is die meer dan €1200,- kost, valt dit mee. Misschien voorkomt me dit snelheidsovertredingen, mocht afgelopen week weer €288,- overmaken naar CJIB....Zelf vind ik dit erg interessant en wil wel 1 aanschaffen, onderaan zn post staan nog groupbuy prijzen.5pcs - 5% discount10pcs - 10% discount15pcs and more - 15% discountFree shipping to EUEens kijken of we boven de 15 uitkomen? Wie doet mee?https://youtu.be/YPEPtQbxCv4https://youtu.be/PDc-l8LYHKo Edited June 3, 2016 by JooST Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viffer Posted May 31, 2016 Share Posted May 31, 2016 Nope. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rob@X-tour-R Posted May 31, 2016 Share Posted May 31, 2016 Sorry hoor maar het ziet er niet uit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
leurb Posted May 31, 2016 Share Posted May 31, 2016 Volgens de reviews op de diverse forums werkt het wel erg goed. Als het iets beter was vormgegeven zou ik meegaan. Gr. Leon Link to comment Share on other sites More sharing options...
JooST Posted May 31, 2016 Author Share Posted May 31, 2016 Voor het overzicht graag alleen reageren als je het wel ziet zitten. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arno71 Posted May 31, 2016 Share Posted May 31, 2016 Als het daadwerkelijk tot een groepsaankoop gaat leiden dan is het verzoek om in de rubriek "gezamelijke aankoop" een topic te starten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JooST Posted June 1, 2016 Author Share Posted June 1, 2016 Yep, doe ik. Ik wil geen discussie starten of iets mooi is of niet, want dat is persoonlijk maar als je kijkt naar andere aftermarket CC dan is dit kastje gewoon keurig klein en in mijn ogen niet storend. Voor het vergelijk hier wat voorbeelden van andere controllers: 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
VFRFlanders Posted June 1, 2016 Share Posted June 1, 2016 Ik heb de ontwikkelingen van deze cruisecontrol van in het begin gevolgd en had destijds er reeds een topic over geopend: http://www.vfroc.nl/forumVFR/index.php?showtopic=25973&hl=%2Bcruise+%2Bcontrol Het systeem werd ontwikkeld door de Poolse ingenieur (Prez) die in Zwitserland werkt en zelf een VFR 1200 F heeft. Het verschil in de 380 en 430€ versie zijn de stekkers. Bij de goedkope versie moet je zelf solderen (11 verbindingen) en de duurdere zijn voorzien van Sumitomo stekkers. Installatie vraagt wel wat tijd. Het systeem is volledig elektronisch. Dus niets is mechanisch, wat een groot verschil uitmaakt met andere CC. Op VFRD vind je ook een uitgebreid testverslag. Moesten we aan 10 units geraken (15 units in natuurlijk nog beter), ben ik zeker kandidaat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JooST Posted June 3, 2016 Author Share Posted June 3, 2016 Overzicht van prijzen als we meer dan 4 bestellen: 5pcs - 5% discount10pcs - 10% discount15pcs and more - 15% discount Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rob@X-tour-R Posted June 3, 2016 Share Posted June 3, 2016 Organiseer je hier nu een groepsbuy of niet? Of is het alleen een melding dat je dit elders al gebeurt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JooST Posted June 3, 2016 Author Share Posted June 3, 2016 oh ik dacht dat het wel duidelijk was. Ik wil hier op VFROC een groupbuy organiseren voor deze cruisecontrol, hiervoor hebben we wel genoeg voorstanders nodig. Minimaal 5 om korting te krijgen. Dus hierbij de oproep: Wie heeft interesse? Maak dit hier kenbaar. Bij voldoende interesse open ik een nieuwe post met alle in's en out's. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viffer 800 Posted June 3, 2016 Share Posted June 3, 2016 Ik ben wel geïnteresseerd maar wil eerst eens zien hoe de installatie gaat d.m.v. een manual o.i.d.. Is de installatie trouwens weer terug te draaien zonder foutmeldingen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rob@X-tour-R Posted June 3, 2016 Share Posted June 3, 2016 Arno had het in zijn verzoek ook al duidelijk aangegeven: Even in de 'Gezamenlijk aankoop' een topic starten. Ik zal dit topic nu wel in zijn geheel verplaatsen en de topic titel aanpassen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray Posted June 3, 2016 Share Posted June 3, 2016 Volgens mij is het nu slechts een interessepeiling en nog geen concrete groupbuy Link to comment Share on other sites More sharing options...
JooST Posted June 3, 2016 Author Share Posted June 3, 2016 @Rob.....LEES NU EVEN GOED voor je topics gaat verplaatsen en titels aanpassen. Bij voldoende interesse open ik een nieuwe post met alle in's en out's. Wat Ray zegt, dit is alleen een interesse peiling en verder een technisch stuk wat volgens mij in het goede sub-forum stond. @Viffer 800: hier zijn nog reviews: http://www.crosstourer.com/index.php/topic,4947.0.html http://www.vfrdiscussion.com/index.php?/topic/83266-veefour-electronic-cruise-control-installed-and-tested/ Terugdraaien zal gerust kunnen maar zal wel makkelijker zijn als je de Full versie neemt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts