Ga naar inhoud

Forum rubriek aanvulling met je eigen ervaringen mbt je VFR


GéJé
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik ben hier nu een aantal dagen aan het rond kijken en ik probeer zo veel mogelijk topics te lezen. Ik kom heel veel nuttige informatie tegen. Op dit forum kan je volgens mij wel antwoord vinden op al je VFR gerelateerde vragen.

Wat mij echter ook op valt, ieder topic dat gestart wordt, wordt blijkbaar enkel gestart op het moment dat men een vraag heeft.

Wat ik eigenlijk mis op dit forum zijn de topics die gestart worden om te laten zien wat mensen aan of met hun VFR aan het doen zijn.

In het menu van het forum lijkt hier ook geen plaats voor te zijn.

Top forum :thumpup: Maar waarom geen rubriek waarin mensen (ongevraagd) hun ervaringen met hun VFR plaatsen ?

 

Groet,

 

Gert-Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doel je op een soort blog?

Er zijn een aantal forum leden die hun ervaringen in hun eigen topic hebben geplaatst.

 

Die kunnen we evt in een "nieuwe rubriek" plaatsen mits daar behoefte aan is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja een ledentopic ,miste dat ook al.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan het een blog noemen,

Ik bedoel een rubriek waar iedereen die dat wil een persoonlijk topic kan starten waarin hij of zij alles kwijt kan dat met zijn eigen VFR te maken heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is niet hezelfde als een leden topic ,in mijn geval zou het dan Cockies topic kunnen heten of Cock's topic ,kan ik lekker dingen in zetten die ik wil delen.

Dus en aparte rubriek Leden Topic waar je leden kunt vinden die het nodig vinden om er een te hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn ervaring bij een andere club was dat dergelijke 'ledentopics' al vrij snel verzandde in een hoop off-topic geleuter en na drie maandjes ging de lol ervan af...

ongeveer 90-95% van die topics was na een jaar al niet meer gebruikt.

 

Als je een topic wil aanleggen over de veranderingen aan je motor kan dat gewoon in techniek algemeen, er is dan alleen niet veel ruimte voor off-topic.

(zie eerste voorbeeld Rob, of topic Ray)

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...