Ga naar inhoud

knipperlicht gaten in de kuip dichtmaken


agt925
 Delen

Aanbevolen berichten

Goedenavond,

 

Ik heb onlangs nieuwe spiegels gemonteerd met knipperlichten en nu vraag ik me af hoe ik het beste de gaten in de kuip dichtmaken.

En voor degene die interesse heeft heb nu 2 witte knippers over

 

Groeten Alex

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vormmal maken en deze voor de gaten plaatsen. Dan van binnen uit met polyester of epoxy met glasmat dichtlamineren. De contactvlakken met de kuip uiteraard eerst goed schuren en ontvetten met bijv aceton.

Als alles goed is uitgehard in de primer zetten en strak plamuren. Hierna weer primer en daarna de spuitlak.

Klinkt simpel, maar is best nog wel een klus.

 

Succes

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben alleen bang dat de hechting van de polyester aan de ABS kunststof niet erg duurzaam zal zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

knippers spuiten in dezelfde lakkleur als de kuip? vallen ze ook niet op (en omkeerbaar) :scratchchin:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben alleen bang dat de hechting van de polyester aan de ABS kunststof niet erg duurzaam zal zijn.

 

 

klopt dit gaat niet lang mooi zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk een HIER zou je kunnen proberen (is de bovenste zonder knipperlicht krijg je ze) om zelf te maken en de kieren kun je dicht maken met lego op te lossen in assenton zoek maar een op google en daarna spuiten

aangepast door klein
Link naar reactie
Delen op andere sites

Laten we zeggen dat een gat dichtmaken in dezelfde lijn zal liggen qua materiaalgebruik,

alleen zal het iets meer werk en geduld vragen.

http://www.vfroc.nl/forumVFR/index.php?showtopic=23505&page=1

 

 

http://www.mehari.nl/reparatie.htm

aangepast door Paske
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 jaren later...
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...