Ga naar inhoud

Foto's via web gaat niet meer


klein
 Delen

Aanbevolen berichten

Dus graag reactie van mensen die het wel lukt om vanaf google plaatjes te uploaden.

Ik werk zelf met photobucket en daar moet ik tegenwoordig ook elke keer ~original weghalen uit de link omdat fora dit niet accepteren. Erg vervelend, maar probeer een work-around. In principe hoeft je foto ook niet veel mb's groot te zijn. We praten in het algemeen over een breedte van 1024 pixels en een hoogte die met breedbeeld vaak bij 600 al ophoudt. Je kunt de jpg dus eigenlijk heel klein maken. Via www.bordermaker.nl kun je (nederlands shareware) heel goed heel klein verkleinen. En dan uploaden.

 

Probeer flickr en photobucket eens uit. Je kunt hier heel beperkt foto's bewerken, maar daar heb je ook andere programma's voor.

 

Goedkoop (gratis) : The Gimp

Duur(der) : Lightroom CC/6, photoshop (12 euro per maand abonnement op de cloud, hier kun je volgens mij ook in de cloud opslaan)

 

Er zijn diverse andere goede fotobewerkingsprogramma's: Paintshop Pro, Photoshop elements.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...