Ga naar inhoud

Blogje van mijn VFR


RoelNL
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik ga maar sparen voor een andere vfr denk ik. Want dit schiet echt niet op zo

 

Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga maar sparen voor een andere vfr denk ik. Want dit schiet echt niet op zo

 

Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk

Kom naar de sleuteldag in Delft op 4 maart, kunnen anderen er ook eens naar kijken, samen weten we meer dan 1 alleen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is jammer dat de lagers geen oplossing bieden.

Zoals VFRikus al zegt dan toch misschien de schijven ,of miss toch een hoogte slag in de velg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De lagers waren wel een deel van het probleem want het is wel minder erg als met de oude lagers. Bij 1 van de lagers voelde je ook echt de balletjes rollen zeg maar, zo slecht als die was.

 

Het lullige is dat die schijven nog geen jaar oud zijn en ze zijn van een gerenomeerd merk `Brembo` maar blijkbaar zegt dat ook niet alles over de kwaliteit.

 

Achteraf had ik gewoon beter moeten opletten met de aanschaf van de motor, en gewoon 2k meer moet uitgeven aan de motor dan had ik waarschijnlijk al het gezeik en gekut wat ik er nu mee heb niet gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is jammer dat de lagers geen oplossing bieden.

Zoals VFRikus al zegt dan toch misschien de schijven ,of miss toch een hoogte slag in de velg.

Velg kan je heel gemakkelijk controleren, maar dat is het ook niet, want dan zou het er altijd zijn en niet alleen met remmen.

VFRikus

Link naar reactie
Delen op andere sites

VFRikus@

 

het is wel zo dat je bij het remmen er druk op zet waardoor het versterkt ,maar de optie schijven blijft ook nog staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het rare is nog steeds als ik echt hard ga remmen er op dat moment geen ene trilling meer aanwezig is. Ik durf zelf nu wel te zeggen dat het probleem niet in de velg of band zit en alles wijst eigenlijk richting de remschijven.

 

Er was tegen me gezegd toen er de nieuwe remschijven opzaten deze dikker waren dan originele nieuwe schijven, misschien dat het daar mee te maken heeft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen idee wat Ray voor z'n voorwiel vraagt, maar dat is ook nog een optie...

 

 

Is al verkocht helaas. Maar mocht iemand nog een goed voorwiel over hebben dan hoor ik het graag. Dan laat ik de mijne daarna afborrelen in de rivier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kmstand is 73xxx nog wat. Ik ben benieuwd op welk "structureel probleem" je doelt?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...