Ga naar inhoud

Blogje van mijn VFR


RoelNL
 Delen

Aanbevolen berichten

Nee, had ik dat maar gedaan achteraf.

 

Ik ga nog is kijken misschien staat er inderdaad zo´n pijl op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je geen pijl kunt vinden, de artikelnummers even in google gooien, krijg je meestal vanzelf wel uitsluitsel, welke links en welke rechts hoort te zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had ik geprobeerd geeft alleen geen uitsluitsel :-S

 

Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dezelfde schijven met alle beide hetzelfde nr 1502168, zowel links als rechts, is wel zonder ABS

 

Edit: vlgs mij is links en recht van Brembo hetzelfde dus maakt niet uit waar je ze plaatst

aangepast door Johan
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist even proef gereden en ik kan wel een gat in de lucht springen van geluk. Heerlijk trillingsvrij remmen zowel zacht als hard remmen.

 

Ik denk dat de pasvlakken het probleem waren. Ik heb alles zo goed mogelijk schoongemaakt met behulp van de Dremel en daarna nogmaals goed schoongemaakt met remmenreiniger.

 

Vervolgens de remschijven terug gemonteerd en deze kruislings vast gezet, wel met locktite. De andere kant net zo. Met de remschijven heb ik maar gegokt dat ze goed waren links en rechts want ik kon het niet meer zien.

 

Blijkt wel dat de vorige keer de pasvlakken niet goedvschoongemaakt zijn, snap alleen niet waarom.

 

Ik ben in iedergeval blij dat het toch meevalt :-D

 

Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik ga zoeken op brembo remschijf voor de vtec kom ik op 1 type schijf en wordt er geen onderscheid gemaakt tussen links en rechts. Vreemd dat er verschillende nrs in staan, of het moeten se serienrs zijn.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

attachicon.gif DSC_0365.JPG

 

Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk

Als je nog weet van welke kant je deze genomen hebt dan kun je aan het nummer zien waar deze hoort

 

Oeps je was al klaar ,en gelukkig is het mysterie opgelost ,was het nu de pasvlakken of door het verwisselen van de schijven ,nobody now, nobody care ,net op tijd voordat de zon gaat schijnen.

aangepast door Cock
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...