Ga naar inhoud

Voetsteun vraagje..


Hans 4506
 Delen

Aanbevolen berichten

http://link.marktplaats.nl/m1078649208

 

Op mijn zoektocht naar een rechter voetsteun kom ik deze tegen.

In de adv. staat dat het onderdeel compleet is.

Volgens mij mis ik echter dat pennetje (of hoe dat ding ook mag heten) dat onder aan de steun hoort te zitten, of zie ik dat verkeerd?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik jou was zou ik dan wel eerst bij de verkoper checken of het restant er nog inzit als je persé een nieuwe wilt plaatsen. Dat reststukje is er soms namelijk erg lastig uit te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is toch de weerstand tegen de dealer voor onderdelen?

Die kleine dingen zijn bij de dealer juist vaak goedkoper omdat je geen verzendkosten hebt.

Voor reparaties kom ik er liever ook niet maar als we heel eerlijk zijn is dat ook onze eigen schuld omdat we steeds maar denken via internet goedkoper uit te zijn.

Ik kan me ook maar 2 punten vinden waar dealers op kunnen bezuinigen is het pand en personeelskosten en als je eenmaal in een pand zit blijft alleen het 2e over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 4 weken terug via de dealer orginele remblokken en revisie setjes voor de remklauwen gekocht. (195 euro), dus ik wilde deze keer graag iets minder uitgeven.

Misschien heeft iemand nog iets liggen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan ben je niet echt duur uit want ik heb net even gekeken en kom bij Martijns webshop (dus hier in Nederland)voor revisiesets voor alle 3 de klauwen en 3 sets Nissin remblokken (wat dus de originele zijn zonder meerprijs van de verpakking) op 197.50 excl. verzendkosten.

Denk er ook even aan dat er vaak wordt vergeleken tussen originele onderdelen bij de dealer tegen andere merken op internet terwijl ik hier bij Motorport Echt ook terecht kan voor Ferodo die in mijn ervaring minstens zo goed zijn maar wel goedkoper.

Zelf bestel ik nog wel eens bij Frank (AFS) die ook een fysieke winkel heeft maar niet omdat hij zoveel goedkoper is maar omdat ik het hem gun, mede door zijn inbreng hier op het forum en omdat ik dan ook olie mee kan bestellen want Motoport heeft geen Motorex en ook geen Kroon.

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...