Ga naar inhoud

H7 LED cree verlichting, iemand ervaring


 Delen

Aanbevolen berichten

Een zeer goedendag allemaal,

 

In mijn personen auto heb ik LED cree h7 lampen gemonteerd zitten. Bevalt uitstekend en geen last van strooilicht.

 

Is er iemand op het forum die toevallig LED verlichting heeft gemonteerd?

 

Ben erg benieuwd naar de ervaringen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen ervaringen met LED lampen, maar ik kwam laatst deze van Hilox tegen:

 

post-4669-0-21910600-1475919914_thumb.jpg

 

Zijn die vergelijkbaar met de Cree-lampen?

 

Van de Hilox zeggen ze

 


De Hilox H7 LED lampen hebben altijd een perfecte lichtbundel! Dit komt omdat de voet en het brandpunt van de led lamp identiek is aan een standaard H7 halogeenlamp. Zo hoef je je dus niet druk te maken dat je tegenliggers zult verblinden of dat de lamp niet past.

 

Zou dat kunnen kloppen? En zijn bij een VFR die koelstrips wel weg te werken? Ik heb een VTEC, die heeft ook nog van die adapers/verlengstukken op de lampen, zou dat goed gaan?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk het niet.
Dat van het brandpunt geloof ik best maar bij een halogeenlamp waarom de spiegel is gebaseerd heeft dat brandpunt helemaal rond en de LED's niet.

Ik heb in het groot licht wel H7 LED zitten vanwege mijn knipperinstallatie en die hebben wel een 360gr lichtbundel maar vast niet het juiste brandpunt dus ik gok het niet op ze te gebruiken in bestaande units die er niet voor ontwikkeld zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar heb je ook een lichtbeeld waar je het hebben wil?

Je kan een gigantische berg licht hebben maar als het niet ver genoeg schijnt in de richting waar het moet dan zie je simpelweg te weinig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op foto's zien veel vrouwen er ook een heel stuk beter uit.

Als iemand een onafhankelijk gemeten oordeel heeft dan hoor ik het graag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...