Ga naar inhoud

Log in om dit te volgen  
Paske

Uurwerk instellen VFR1200F type 2 (met TC)

Aanbevolen berichten

Beste,
iemand een idee hoe het uurwerk van de VFR1200F 2e generatie (met TC) in te stellen is.
Ik blijf maar ergens of m'n dashboard verlichting aanpassen, door lang in ODO op de rechter toets te blijven duwen,

of te switchen tussen L/ KM of KM/L

Van m'n eerste VFR was dit makkelijk, en dat ken ik nog, maar is blijkbaar niet hetzelfde.
(in ODO stand op rechter knop blijven duwen en dan met linker knop aanpassen)
M'n manual kan ik niet terugvinden zit niet onder het zadel of bij de aankooppapieren :scratchchin:
Shame on me ?

aangepast door Paske

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
 
 

eerst knop drukken en dan kontact opzetten.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
 

Thnx, ik had al even zitten zoeken naar de manual, maar kwam steeds op de manual van de eerste VFR's uit.

 

 

 

Turn the ignition switch to ON while pressing button B until the display check is finished. The hour digits start flashing.
Press B button until the desired hour is displayed.
Press and hold to advance the hour fast.
Press button A. The minute digits start flashing.
Press button B until the desired minute is displayed.
Press and hold to advance the minute fast.
Press button A. The clock is set.

Button A is left hand button.

 



aangepast door Paske

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
 

Contact gewoon aan zoals je altijd doet.

Dan doe ik het door eerst op Totale-km-stand te zetten met A (links)

Dan druk je B (rechts) lang in, ongeveer 10 seconden tot uur begint te knipperen.

Nu kan je hem instellen.

Als de tijd goed staat gewoon het contact uitzetten en klaar.

 

Is wel geen model 2 maar zo werkt het prima op heel veel Honda's en ook op mijn VFR.

aangepast door Bassie

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
 

Nope Bas, idd zo is het bij de eerste generatie,

maar bij de 2e generatie is het zoals het hierboven beschreven is.

Eerst op de rechtse knop drukken en blijven drukken terwijl je het contact opzet.

Het uurwerk knippert op de uur instelling
Druk op de rechtse om het uur te verzetten en blijf drukken om het uur snel te verzetten.

Druk op de linkse knop om over te schakelen naar de minuten instelling
En druk nu terug op de rechtse om de minuten te verzetten en blijf drukken om de minuten snel te verzetten
Druk als het uur juist staat nogmaals op de linker knop, en het uurwerk is ingesteld.

aangepast door Paske

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
 

Dat heeft de R&D afdeling van Honda weer eens héél gebruiksvriendelijk opgelost !

 

Greetz

  • Like 1

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
 

Beter dan bij de VTEC, daar moet je alle minuten door om de uren te verzetten.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
 

net op winteruur gezet. Duurde 5 seconden vermoed ik. Honda heeft dat zeer goed gedaan. :thumpup:

  • Like 1

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
 

Eén week en 5 seconden dan ...

 

Wat ik natuurlijk bedoelde is, kan het anno 2016 niet allemaal wat gebruiksvriendelijker gemaakt worden ?

En dan heb ik het uiteraard niet alleen over het instellen van de klok hé.

 

Greetz

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
 

Nog even en je krijgt bij aanschaf van een motor ook een app, kan je de klok, dagtellers en alarm met je telefoon bedienen.

  • Like 1

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
 

graag ook een flash app erbij lieve sint :rolleyes:

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
 

Eén week en 5 seconden dan ...

 

 

ben een week in verlof geweest en dan interesseert de klok me geen zier :rolleyes:

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
 
Log in om dit te volgen  

  • Gerelateerde inhoud

    • Door JooST
      Dé dikke 4 cilinder met de beste V4 roffel op de markt. Smaken verschillen maar dit is toch wel de motor die de hoofden doet blijven draaien. Deze hele motor is één en al prachtig design, en de afwerking is ongeëvenaard. Bij de introductie was het de eerste motor die geen standaard ronde of ovale uitlaat had, nu is er geen merk meer wat nog een ronde uitlaat monteert. Honda zette de trend met deze motor en dat is nog steeds te zien.
      Sporttour is het segment waar de motor in gestopt wordt, maar met die 170pk kun je menig sportfiets uit je spiegels rijden. Van dit motorblok krijg je nooit genoeg en is werkelijk verslavend lekker. Door de cardan aandrijving hoef je nooit meer een ketting te smeren en blijft die achterkant lekker schoon. De motor is in uitstekende staat en heeft een verhoogd windscherm en handvatverwarming. De kleur Candy Prominence Red doet de motor alleen maar goed!
       
       
      Middenbok, Hugger, Puig ruit, Handvatverwarming
      22900km | 2010 | €7450,-
       
      Incl. 6 maanden garantie en geen afleverkosten.
       
      https://bakkermotors.nl/voertuig/honda-vfr1200f-abs-2010-rood-vfr-1200-f/
       
       
       

    • Door Mianch
      De kuipsteun aan de rechterzijde is afgebroken. Weet iemand waar ik het onderdeel nr kan vinden en waar ik het beste dit soort onderdelen kan bestellen?
      Foto twee is een plastic pinnetje om kuipdelen mee vast te zetten. Hierbij heb ik dezelfde vraag als hierboven.  😉
       
       


    • Door jopsalot
      Ik rij er dus nog steeds mee.
       
       
      (op deze manier komen we ook nog te weten welke 1200 rijders hier op het forum nog actief zijn... )
  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien