Ga naar inhoud

Het aankopen show-off topic (deel 3)


voodoo
 Delen

Aanbevolen berichten

Die Sena pad lijkt me een prima oplossing. Dat ga ik zeker in het achterhoofd houden als ik aan een nieuwe helm toe ben.

 

Vandaag kwamen mijn nieuwe boutjes van racebolt binnen.

 

post-302-0-21847600-1539007869_thumb.jpg

 

Eindelijk verlost van die oude, roestige krengen die niet op een Honda thuishoren.

 

post-302-0-85340600-1539007891_thumb.jpg

 

Na wat sleutelen staat eindelijk ook de achterrem op het geweldige afwerkingsniveau van de rest van de 1200F.

 

post-302-0-15119200-1539007919_thumb.jpg

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Enkele weken geleden heb ik nog maar eens een ander opzetschermpje gekocht. Noch de originele Honda tourruit (200 euro+ en alweer verkocht), noch de X-creen van MRA (100 euro+, ligt nog in mijn garage) konden me overtuigen.

 

Tot mijn grote verbazing heeft dit Chinees ding van 18 euro mij dit keer wel van het gedonder in mijn helm af geholpen! Na een kleine 1000 km ben ik er erg blij mee. In combinatie met mijn postuur, rijhouding en helm kan ik nu eindelijk de GPS nog verstaan bij 140 km/h. Daarvoor was de herrie vanaf 100 km/h al te groot. Het ding wiebelt wel wat omdat de ruit zelf (te?) flexibel is, maar het staat alsnog een stuk steviger dan het MRA-schermpje.

 

post-302-0-63029500-1539008686_thumb.jpg

  • Like 2
  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo mijn projectje voor de VFR800fi '99 lijkt gereed.

 

Ik zou graag het achterspatbord/kentekenplaat houder veranderen, Jullie nog tips?

 

Laatste toevoegingen, Verwarmde handvatten, Rimstriping, '00 spiegels, zwarte probolt set, zwarte kuipruit MRA. Zware steuntjes, bestuurder-bijrijder.

 

0mNTnvG.jpg

aangepast door Tweeq
  • Like 13
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-9-2018 om 17:40, Miel_H zei:

Vandaag een nieuwe jas gekocht. De rev'it outback 2. Heerlijke jas en mooie combi met mijn Nolan 100-5 in fluoriserend geel die ik 4 maanden geleden had gekocht. 7991d9e707e777570eb00009c9f50c4c.jpg

Miel, even niet over je nieuwe jas maar over de Sena headset op je Nolan 100-5. Ook ik heb sinds kort de Nolan 100-5, maar dan in de wit-zwart uitvoering. Ik zou mijn huidige Sena SMH10 van mijn HJC RPHA willen overzetten naar de Nolan. Maar dat vind ik geen makkelijk klusje vanwege de kraagrand waar materiaal uit gesneden of gevreesd moet worden.
Hoe heb jij dat aangepakt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de sena doormiddel van de plakbevestiging gemonteerd dus niet met de klembevestiging. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om de oplader in de topkoffer onder het rijden te kunnen gebruiken voor het opladen van de telefoon of de startbooster/powerbank had ik nog een vakje nodig om ze in te stoppen zodat ze niet door de hele koffer stuiteren. Bij Conrad hadden ze en maatje groter dan ik al had en hier passen ze tenminste in.

Die 12V aansluiting zit direct op de accu dus ook een handig punt om af en toe de accu te controleren dus meteen een accutester mee besteld met zowel een aanstekerplug als klemmen en zelfs een aansluiting om direct op de accu te zetten maar er zitten al genoeg draden aan en ik vind het stekkertje niet ideaal om open en bloot te laten liggen.

Via de plug is het verreweg het makkelijkst en die zit samen met de klemmen nu standaard in de greedschapset,

IMG_20181023_161751.thumb.jpg.835120ae9ba55bb519751f2e0dc58356.jpg

aangepast door Ray
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Ray zei:

?

Lees naar terug ,er staat Hoer ,ik denk dat je hier bedoeld

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...