Ga naar inhoud

Het aankopen show-off topic (deel 3)


voodoo
 Delen

Aanbevolen berichten

13 uren geleden, Dinamo zei:

Goed bezig! Zo'n setje wil natuurlijk wel een keer op het TT circuit uitgelaten worden... :w Pakt het de ontsteking of de brandstof?

10 mei eens kijken hoe hij het doet op Zandvoort 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch maar handvatverwarming besteld van Oxford ,om geen excuus te hebben om niet te rijden vanwege KK

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, BlackVfr zei:

10 mei eens kijken hoe hij het doet op Zandvoort 

Leuk!

Bedoel je niet hoe jij het doet op Zandvoort...😉  Is wel wat harder werken op een VFR dan op Lelystad.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat belooft wat, is zowiso natuurlijk al harder werken op een vfr dan op een supersport, jij Zandvoort al gedaan op de viffer? 

Ben wel benieuwd hoe dat daar is, is kwa snelheid al heel anders dan Lelystad sinds 't rechte stuk van een chicane voorzien wordt houd 't wel op bij 180km/h max, de gemiddelde snelheid zal op Zandvoort ook wel een stuk hoger liggen, heb me daarom ook maar een groepje lager in laten delen, niet in de snelste groep dat is misschien daar nog iets te hoog gegrepen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lang geleden voor mij dat ik op Zandvoort reed op de motor.

Wat ik vooral lastig vond was de hoogte verschillen. Je rijdt een heuvel op in een bocht en weet dan niet wat erachter zit. Ik heb toen maar een paar rondjes gereden, maar dat is mij goed bijgebleven.

Verder vond ik het fantastisch, dus wens jou ook veel succes en plezier.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-4-2019 om 20:51, BlackVfr zei:

Dat belooft wat, is zowiso natuurlijk al harder werken op een vfr dan op een supersport, jij Zandvoort al gedaan op de viffer? 

Ben wel benieuwd hoe dat daar is, is kwa snelheid al heel anders dan Lelystad sinds 't rechte stuk van een chicane voorzien wordt houd 't wel op bij 180km/h max, de gemiddelde snelheid zal op Zandvoort ook wel een stuk hoger liggen, heb me daarom ook maar een groepje lager in laten delen, niet in de snelste groep dat is misschien daar nog iets te hoog gegrepen. 

Verschillende keren. Zoals Aficior het aangeeft zo heb ik het ook ervaren. De hoogte verschillen en de blinde bochten zijn echt wennen maar ook super gaaf. Als ik je mag adviseren zorg dat je banden tip top zijn omdat die het, bij een VFR, op een wat sneller circuit zwaar te verduren krijgen en blijf vooral ontspannen rijden.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben erg benieuwd, met m'n banden zit 't gelukkig tegen die tijd nog wel snor. 

Staat nu denk ik 450km op incl 4 sessies op pvi en dus zal max 800 a 1000km zijn als ik op Zandvoort ga rijden 

 

Enige puntje is dat ik merk dat de voorvork wel weer verse olie of een upgrade kan gebruiken laatste keer was ca 10 a 12k geleden Nov 2016 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij moet je de voorvorkolie meer op datum verversen dan op kilometers, ik dacht dat iedere 2 jaar werd geadviseerd.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarom doet de dealer dit waarschijnlijk ook niet.

 

Bij mij zijn afgelopen vrijdag 2 nieuwe binnenpoten gemonteerd (garantie). De monteur moest het WHB er bij hebben om de klus te klaren. Zegt wel genoeg denk ik.

Chef werkplaats gaf ook wel toe dat deze in de werkplaats nauwelijks voorpoten uit elkaar halen.

aangepast door Athome
  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Ray zei:

Volgens mij moet je de voorvorkolie meer op datum verversen dan op kilometers, ik dacht dat iedere 2 jaar werd geadviseerd.

Klopt Ray, maar dacht zet 't er even bij hoeveel kms ik gemaakt heb in de tussentijd, hij zit dus net over de twee jaar, merk toch wel dat de demping koud niet helemaal lekker is, als de olie wat warmer wordt gaat 't wel wat beter maar het wordt wel weer eens tijd 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, BlackVfr zei:

Enige puntje is dat ik merk dat de voorvork wel weer verse olie of een upgrade kan gebruiken laatste keer was ca 10 a 12k geleden Nov 2016 

 

Ik vind het wel netjes dat je het redelijk nauwkeurig bij houdt. 

 

 

aangepast door Aficior
.
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag een splinternieuw setje Brembo full-floating remschijven ontvangen, die gaan straks op mn RC24 zodra de wielen terug zijn van de coater. Benieuwd hoe dat er gaat uitzien.

 

Wubbes

 

470335765__86(9).JPG.64fbf5081b39c22eee522313d7285691.JPG1571987697__86(8).thumb.JPG.e3fc39194f8dd3cb9ecc07b72603541b.JPG

615246719__86(7).JPG.ae1f226575d7f4912604d8ff05df6be8.JPG

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...