Wubbes Posted April 20, 2019 Share Posted April 20, 2019 Bij toeval tegenaan gelopen op Marktplaats, ik weet ook niet of deze nog nieuw te leveren zijn. Wubbes Link to comment Share on other sites More sharing options...
AFS Motorparts Posted April 20, 2019 Share Posted April 20, 2019 Ik vraag mij af of dit "echte" Brembo's zijn. Ik verkoop nu 13 jaar Brembo-schijven, en zo als deze heb ik ze nog nooit gezien. Wat niet wil zeggen dat ze niet zo bestaan hebben, maar ik ken ze dus niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wubbes Posted April 20, 2019 Share Posted April 20, 2019 (edited) Hier nog een paar fotootjes van de doos. Zie ook de verwijzing naar het wereldkampioenschap van Fred Merkel (1988?). Het lijkt erop dat deze schijven 30 jaar in een doos hebben liggen wachten op mij 🙂 Edited April 20, 2019 by Wubbes 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
VFoRever Posted April 20, 2019 Share Posted April 20, 2019 Ik vind ze erg mooi en ben benieuwd naar hoe het remt. En of ze snel roesten.. Iig al 30 jaar niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlackVfr Posted April 21, 2019 Share Posted April 21, 2019 Maak ik hem nog een keer, roesten zegt niets over de kwaliteit, in standaard schijven zit een percentage chroom verwerkt tegen roesten van de schijf. Nadeel hiervan is verminderde frictie /remwerking. In aftermarket schijven kiest men vaak bewust voor betere rem eigenschappen ipv het weerhouden van roest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tukker Posted April 23, 2019 Share Posted April 23, 2019 Een beetje off-topic, maar wel VFR gerelateerd.... Afgelopen maandag even gesnuffeld bij mijn ouders in de schuur, ik wist dat er nog wel het e.e.a. lag... En gevonden! originele A0 formaat posters, tweezijdig bedrukking, van o.a. de VFR 750, zoals deze in de jaren 86-93 bij de dealers in de showroom hingen... Voor in de op te richten man-cave van mij, naast uiteraard de 'dreambike' die ik momenteel aan het herstellen ben.... reclame uitingen Honda VFR.pdf 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tukker Posted April 23, 2019 Share Posted April 23, 2019 en voor de categorie 'oh had ik maar'.... reclame uitingen Honda Exclusief.pdf 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smuiger Posted April 23, 2019 Share Posted April 23, 2019 Wil je mij jaloers maken? Nou dat is je gelukt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyberob Posted April 23, 2019 Share Posted April 23, 2019 (edited) [emoji51][emoji51][emoji51] Edited April 23, 2019 by Cyberob Link to comment Share on other sites More sharing options...
VFoRever Posted April 23, 2019 Share Posted April 23, 2019 Heel mooi. Ik zou er zuinig op zijn en ze achter glas oid plaatsen; dan blijven ze mooi. Vooral de "gelukkig moet ik ook weer terug" poster vind ik geweldig. Herkent bijna elke vfr rijder zich in, denk ik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rubman Posted April 23, 2019 Share Posted April 23, 2019 In het kader, van je moet wat en je komt het bij toeval tegen voor een leuke prijs. Wat een verschil zeg 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Case Posted April 24, 2019 Share Posted April 24, 2019 Die Remus herken ik wel . Heb 'm zelf ook, maar dan high mount want ikzelf mooier vindt staan. Smaken verschillen. Geluid is super! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rubman Posted April 24, 2019 Share Posted April 24, 2019 Klopt High mount staat mooier, maar is niet te combineren met de koffers. Althans dat probleem had ik met de 750 en een Givi rek. Mogelijk omdat deze ovaal is dat het wel zou passen, maar dan moet ik een keer een andere linkpijp en beugel hebben om dat te testen. En dit is ook mooi 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tdmfun Posted April 24, 2019 Share Posted April 24, 2019 Op mijn "oude" vfr800fi had ik een givi wingrack en een highmount remus oval. Paste precies. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rubman Posted April 25, 2019 Share Posted April 25, 2019 Hmm dan ga ik eens kijken wat er nodig is om van deze een High mount te maken. Volgens mij kwestie van beugeltje op demper en andere linkpijp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts